tiistai 8. toukokuuta 2012

takku tukkien pelastus ja isojen tukkien ystävien suosikki

Elikkä niille jotka kokevat sen ainaisen tukan rastoittumisen, kauhea takku päässä ja varsinkin niille jotka ovat ahkerasti blondannut tukkaa  eli minä =)
Kävin eilen tukussa ja törmäsin tähän vekottimeen, ensinnäkin hauskannäköinen ja se pinkki väri.. huoh <3
Vähän epäilytti se muovinen kapistus eli Tangle Teezer ,et toimiiko se. Mutta sain paikan päällä testata tätä ja ihmeellistä kuin oli.. Se Toimii ! Ei revi tukkaa, on hellävarainen ja tekee tukasta sileät . Sain heittää hyvästit takkutukalle ja tilalle sain silkkisen selkeät hiukset. Tangler Teezer sopii erittäin mainiosti niille joilla on pidennykset,teipit,sinetit yms... tää kapistus ei revi yhtään tukkaa..  ihan oikeasti =D
Ja kampaajille, tää on super hyvä varsinkin pesualtaalla kun asiakkaan tukkaa pitää selvitellä.. heittäkää hyvästit selvityskammalle ja kokeilkaa tätä !


kuvat lainattu googlesta haku nimellä Tangle teezer

itseltäni löytyy yläkuvasta se pinkki. Se on se matkakoko ja muutenkin sopii mun käsiin. Näitähän tosiaankin löytyy isompina kokona ,matkakokona yms...   Näitä myydään kampaamoissa ja oisko hinta n.15€ en nyt yhtään ole varma, korjatkaa mua jos olen väärässä.

Ja toinen EHDOTON SUOSIKKINI    Redken quick Teaser 15 <3

 
Tää tuote on ihan paras !! mun hiukset kun ovat paksut ja painat ja haluan sitä kohotusta tukkaan NIIN TÄÄ TUOTE TOIMII !!! ei tarvitse tupeerata tukkaa kun hiukset on jo ilmavat ja tässä on sitä pitoa ja Paljon !!!   
Rakastuin tähän tuotteeseen ja kuuluu nyt mun suosikkeihin.
Elikkä se ainainen tupeerauskin vahingoittaa hiuksia, siksi suosittelen tätä vaikka hinta on suht suolainen eli 29,50€ pönikkä



elikkä kuvissa normaalisti mun hiusten pääliosa olisi liimautunut mun pääkoppaa pitkin alas, mutta tällä redkenillä sain tuommoisen pallo efektin tohon ulkomuotoon ja pelkällä kolmella suihkaisulle, muuta sitten en tarvinnutkaan.. en koskennut edes tupeerausharjaan. 
Kunnon volumen tukkaan saadaan sitten kun suihkutetaan ympäri päätä tyveen pienissä osioissa ja annetaan niitten hetken kuivua ja sitten on kuules Jellona tukka efekti toteutettu =)

as u can see.. mulla on otsatukan kasvatus operaatio meneillä.. jos mä joskus mainitsen et haluun otsatukan niin sanokaa EI !! =D ihana ne oli mutta se ainainen föönaaminen ja nätisti laitto... no thank you.. ei mahdu mun aikatauluun .

1 kommentti:

  1. Vau voi kun tuo tuote olisikin totta! :D jääkö hiukset ton käytöstä jotenkin tönkön tai likaisen tuntuisiksi, niinkuin esimerkiksi hiuspuuterin käytöstä? Sekin hyvä kohottava ja pidon antaja mutta tukka tuntuu niin ällöltä sen laittamisen jälkeen etteä on jääny sitte laittamatta! Terveisin "lattahiukset" :D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)