torstai 23. syyskuuta 2010

im bad kittyyy..

Okei,mä tulin töistä kotiin.
Kello on tosiaankin se puoli yksi.
Meen suihkuun ja ehkä haukkaamaan iltapalaa,kun sitä töissä välillä unohtuu syödä mitään.
Sitten tuun koneelle piipahtaa,avaan Facebookin,luen mailin ja sitten... pyyyh.. eksyn näihin netti kauppoihin.
Ihan Oikeasti ! Ne pitää kieltää !
Ja mitä sieltä tänään tarttu mukaan,noh olen tätä katsellut heti  kun tuli markkinoille Nellystä talvitakki. Heitin mun Canada Goose takki haavelle moi moi,se on vaan niin kallis.. =( Mutta ei tämä takkikaan mikä huono ole.


Tykkään todella paljon tosta karvakauluksesta,saa nyt nähä istuuko se mulle sitten hyvin. Ja muutenkin lehdessä luki että tuleva talvi tulee olemaan tooosi toooosi kylmä,joten toivon että takki on paksu ja kestävä.
Poikaystävä ei tule tykkää,mutta lälläslää... mites meni nukkuu ilman mua =D
Ja takki on Svea mallisto. =)

1 kommentti:

  1. Hyvännäköinen takki ja voin kuvitella sen sulle ihan helposti =) Malli kun on myös tumma ja tummatukkainen (ja pitkätukkainen) ja hänelle käy ainakin =D Heti kuvia sitten kun saapuu!
    Ja todellakin, mitä lämpimämpi takki, sen parempi, jos nyt oikeasti tulee se kylmin talvi tuhanteen vuoteen :0

    VastaaPoista

voi kommentoida =)