lauantai 26. syyskuuta 2009

saturday night.. home alone







Lauantai ilta ja ihan kotona vaan, kyllähän tää menee näinkin.. vähän namii kävin ostaa ja leffoja kattelen netistä ja sarjoja. Lupasin kyllä itelleni että alan syömään terveellisesti,et kaikki roska ruoat ja karkit pitäisi jäädä vähemmälle.. ja niin olenkin tehnyt ! olen huomattavasti vähentänyt roska ruuan syömisen ja muutenkin vain viikonloppuisin saa vähän herkutella, olen korvannut karkit hedelmillä ja porkkanoilla ja liikkunut enemmän töissä,tosin sielä ei pahemmin istuta ollenkaan,vaan seisoma työtä se on .

namiiii =D




Tää päivä oli ehkä vähän tylsä, kävinhän mä itiksessä mutta en oikeesti löytänyt sieltä yhtään mitään.. on se kummaa,sit kun on rahaa niin ei löydä mitään.. sitten kun ei oo rahaa ja menee huvikseen kattelee,niin silloin löytyy vaikka mitä.

Jani lähti tänään Turkuun ja huomenna sitten laivalla maarianhaminaan pelaa,toivottovasti tulee hyvä peli ja he voittais sen ! Peukut pystyyn =D

Alkaa olla niin viileitä ilmoja et pitäisi kohta kaivaa varastosta syystakkeja ja villapaitoja,mut on toi syksy ihanaa aikaa,saa pukee saappaat päälle,hattuja,kaulahuiveja ja takkeja... oon vähän seuraillut Cameron Diazin tyyliä,aivan mahtava tyyli,aika paljon mun makuun.. =D


huooooh.. taidanpa jatkaa lauantai- illan viettoo ihan yksin =( jankka vois olla kyl täällä jo..
Vi ses... !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)