torstai 22. heinäkuuta 2010

synttäripäivä

Töissähän synttäreitäni vietin,tai suurimman osan tästä päivästä. En ole oikein ikinä pitänyt synttäripäiviä niiin erikoispäivänä,ehkäpä se johtuu että ne päivät yleensä joka vuosi osuu aina keskelle viikkoa,joko tiistai tai torstaina =D
Varmaan mietitte paljonko täytin?
24 vuotta tuli mittari täyteen,kiva duunissa kuulla kun kanttikset sanoo mua jo vanhaksi pieruksi.. hahaha.. ite ootte !! =DD

seuraavalla viikonloppuna on sitten vähän meininkiä,minä ja kolme muuta sankaria juhlitaan yhteisvoimin meidän synttäreitä. Vieläkään en tiiä mitä laitan päälle.. onneksi aikaa on paljon,vähän päälle viikko... jooooh.. eiköhän siinä ajassa ehdi kehitellä jotain =)
Mutta tänään töitten jälkeen mun ihana poikaystävä tuli hakee mua .HUOM !!! OSTI kukan mulle =DDD puolentoista vuoden seurustelun aikana tää kukka on ensimmäinen !!! =DDD en tiiä onko ukko tehnyt jotain tai jotain sattunut,mutta kukan osti mulle =D aika ihanaa <3 pitää näköjään odottaa toiset puoltoista vuodet et saan taas kukkia.. hhahaha xD
Sain sitten kans tosi kivan kortin,joka on itse käsin tehty "lahjakortti" =D
Käytiin sitten keskustassa syömässä ja piiiiiittkällä kävelyllä helsingin keskustassa .. oli niin lämmin ilma ja ihanaa olla vaan "romanttisella" ilta kävelyllä..

elikkä tässä olisi nää lahjat.


aika ihana <3

ja sisältö oli tämmöinen,mun mielestä tosi hauska =D


kukka =D mun mielestä aivan ihana,ruusu on niin yleinen lahjakukka,joten yllätyin todella positiivisesti tämän valinnassa.




ja sitten tämä "pää lahja"

TAN TAN TAAAA....


Kyllä.. I Phone =D




jeeeei.. uusi puhelin,mun vanha oli ihan muutenkin kakka.. =S
hohhoijaa... kauhee väsymys iski,noh kellohan alkaa kolkuttaa sitä kahtatoista kohta.. sitä se on kun ikä tulee,niin väsymys painaa.... ei vaiskaa.. kiva päivä tänään ollut,huomenna vielä työpäivä,sitten on viikonloppu vapaata.. ihanaa.. mutta tää neitokainen menee nyt kauneusunille,hyviä öitä teille muillekkin.. ciaoooo =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)