torstai 15. joulukuuta 2011

Terveisiä täältä

Siitä on nyt aikaa kun olen päässyt netin ääreen . Netti täällä on suht ok, paitsi se ei millään päästä fb... Okei olen lomalla niin pitäisi unohtaa noi kaikki puhelimet, fb ja netti jutut... Mutta jotenkin on pakko pysyy ajantasalla miten asiat menee toisella puolella maailmaa jne..
Mutta mun kuulumisia , ollaan oltu nyt täällä vähän "landella" vähän lähellä
Ha tien paikkaa . Käytiin moikkaa enia ja sen juuri rakentamaa hotellia . Paikka on tosi pieni mutta viihtyisä.. Ainoastaan täällä on noi ärsyttävät hyttyset jotka ovat syöneet mun jalat ja niihin kutittaa aivan saakelisti.. Niitä ei saa raapia mutta kun niihin kutittaa älyttömästi.
Ollaan käyty rannoilla , oi miten upea ranta se oli.. Päästiin ottaa aurinkoa joku tunti ja sitten alkoi tulla pilvet.
Tosi hassua että paikalliset kun on rannalla niin kaverit menee uimaan t-paita päällä ja farkut jalassa? Ja ne pällistelee mua ja J: tä kun on uimahousut ja bikinit päällä =]
Tänään matka jatkuu takaisin saigoniin ja siellä ollaan muutama pvä ja sitten reissu jatkuu kohti Nha trangia.
Tässä kuva loma fiilistelystä

1 kommentti:

  1. Oli varmasti hieno loma! :) Mitäs olet puuhaillut Suomeen palattuasi?

    VastaaPoista

voi kommentoida =)