perjantai 20. tammikuuta 2012

uusi vuosi

heippa kaikki !

Taas on aika vierähtänyt tämän blogin parissa, viime kirjoitus taisi olla silloin kun oltiin lomalla Vietnamissa, olisiko kuukausia sitten.
Matkan jälkeen aika on van vierähtänyt nopeasti eikä aikaa itselleen ole ollut laisinkaan.
Anyway.. matkan jälkeen tämä tyttö sitten sairastui tosi pahaan flunssaan joka kesti 2 viikkoa,poskiontelotulehdus ja jäätävä päänsärky joka särki ihan yötä päivää.
Töitä ollut ja koulussa mulla on nyt näytöt edessä... elikkä mun jokapäivä menee näin.. klo:05.00 töihin... sen jälkeen tunniksi salille ja kotiin nukkuu päikkäreita 1,5h ja kouluun ..   koulusta kotiin klo:20.30... syön,suihkuun ja nukkumaan viimeistään 21.15 ja sama rata jatkuu arkipäivät, viikonloppu taas menee sitten töitten parissa..  sen takia tässä toivoisi että päivässä olisi enemmän tunteja kuin se 24.

Mä tiedän että tää tammikuu ja helmikuu tulee olemaan mulle se stressaavinta aikaa, ja kun se stressi iskee mulle niin se iskee kunnolla ja kovaa. On ollut niitä päiviä kun kaikki kaatuu päälle ja tuntuu että mitään ei ole enään tehtävissä. Onneksi asennoidun silleen että parhaani teen ,jos läpi ei mene ( kyllä varmasti menee) niin eikun pää pystyyn ja uudestaan yrittämään.
Koulussakin on Onneksi alkanut ihan uusia juttuja, värjäys.. hiusten värjäämistä..
Tätä olen odottanut kuin kuuta nousevaa, vaikka kotona olen värjännyt todella paljon ,niin aina kiinnostusta löytyy muitten firmojen värimaailmoissa, se on kivaa töitten jälkeen väsyneenä mennä kouluun, hyvä et silmät pysyy auki.. 4,5 tuntia raskasta teoria juttuja.. HUH ! kyllä vetää mun aivokapasiteetit ihan sekaisin.

Kaikkea uusia vaateostoksiakin on tultu osteltuu, haluisin kovasti niitä esitellä tänne, mutta aika ja valoisuus ei salli mulle. Ale ostoksia lähinnä... löysin aivan ihanan takin Zarasta missä on ISO huppu, eli Tukka/kampaus pysyy sen alla todella hyvin ehjänä ja muutenkin hyvä mun svea parka takin rinnalle.
Jeffrey Campbellin Lita kenkiä olen himoinnut , ostin Spirit storesta look i like semmoiset mustat ja wow ne näyttää super hyvältä.. ei olla kyllä vielä koe ajelulle menty, eiköhän sekin järjesty heti kun toi lumimyräkkä on mennyt ohi. Nimittäin niissä on kyllä aika päätä huimaava korot.

Hiukset on mulla samanlaiset, ei ole vaaleasta mihinkään muuttunut..

haaveilen kyllä edelleenkin punaisisita hiuksista ja otsa tukasta.

Nyt on matkamessut ? meinaatteko mennä niihin ? Kävin jo netistä kattelee ja oli kyllä houkuttelevat hinnat.. kyllä tekisi mieli taas suuntaa johonkin, kun hinnat on suht halvat.

Oon just siskon lapsia hoitamassa ja tää tyttö nukahti mun syliin (suloista) .

Ai niin kaikille aasialaisille ja wnb semmoisille Hyvää Uutta vuotta.. sehän on nyt tämän vkl ajankohtana. =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)