sunnuntai 22. tammikuuta 2012

sunnuntai

Kotona ollaan.
Huh.. on kyllä ollut aivan mieletön vkl. Ylläri synttäreitä ja tänään sunnuntaina sitten ne aasialaisten uuden vuoden juhlat.
Kyllä voin sanoa että on kyllä luksusta olla kotona,hillua pieru verkkareissa ja katsella telkkaria.
Tämä viikonloppuna ehdittiin nähdä J:n puolen sukua ja tänään mun .
Ja kyllä.. ruokapainoitten viikonloppu oli. Musta tuntuu että olen kyllä syönyt mun 2 viikon salitreenit ihan nollille ja arvatkaapas onko morkkis ? No ON !
Kaikki ne suklaapalat,kakut, Ranskalaiset plus majoneesit jne jne.. lista vaan jatkuu...  koko viikonlopun aikana...  hitsi !
Huomenna on onneksi maanantai elikkä S A L I  päivä mulle. Kävin tänään jo ostaa kaikkee proteiini juttuja ja salaatin ainekset. Siis en todellakaan ole dieetillä enkä yritä laihduttaa, haluan vain uusia elämän tapani ja ehkä kiinteyttää lihaksiani.. thats it !

Tässä teille "paremmat kuvat" lauantai asusta:



Ja noi kengät on rakkaus ! Vaikka korkoa on paljon,niin eilisen koe ajon jälkeen jalat olivat hyvässä kunnossa.. ei kertaakaan särkenyt tai mitään. Ja mikä ylläri noissa kengissä oli jouduin ottamaan 37 kokoisena ja mun oikea kengän numero on 38-39. Paljetti paita Vilasta ale 17,80€ ja gina tricotin Rihanna housut 60€ ?

Ja tässä se mun uusimpia takki hankintoja Zaran alesta



Toi huppu on kyl hieno !

ja sitten sunnuntain mummille kylään asu:


Paita Carlings alesta, housut Gina tricot ja kengät UGG

Ja joku kysyikin mun kulmakarvoista.
Kävin Vietnamin reissussa ollessani teettämässä itselleni Kestopigmentoinnit kulmiin. Siis aivan mieletön keksintö.. kulmia ei tarvitse enään joka aamu piirrellä eikä enään niitä RRrä päitä kuule aamuisin. Mun omat kulmakarvat ovat ohuet ja harvat. Näitten takia mä meninkin oikeastaan vietnamiin A) Paaaaaaaljon halvemmat kuin suomessa 15-20€ ja kesto 2-5 vuotta b) siellä ne osaa tehdä todella hyvin  c) sieltä löytyy erillaisia tekniikoita tehdä pigmentoinnit D) JA ON TURVALLISTA toimintaa.
Oon katellut suomen hintoja niin hui kamalaa mitä ryöstöä ! pigmentoinnit pyörii siinä 200-400€ paikkeilla.
Thaimaassakin hinnat taitaa pyöriä siinä 20-40€ paikkeilla että ei paha.
Paikka oli Ho chi minh cityssä ja todella kuuluisa paikka juuri pigmentoinnis. Okei se huone missä mulle tehtiin... sehän tosiaankin oli yksi huone, missä oli kolme vierekkäin sänkyä rivissä  plus tekijät  siinä . Toiminta oli tosiaankin kuin liukuhihna... 30 min ja NEXT !

Voisisin tehdä tuosta jonkun erillaisen postauksen,multa saattaa löytyy kuva siitä paikastakin.

kauheesti oon höpötellyt, nyt kyllä menen syömään mun rahkan ja sitten ehkä leffa väliin ja nukkuu.
Joten hyvää yötä kaikille !

2 kommenttia:

  1. oot tosi kaunis ja sul on ihastuttavat kiharat! millä oot tehny noi sun kiharat :)

    VastaaPoista
  2. kiitos =) Kiharrat teen ihan GHD:n suoristus raudoilla,mutta ihan mikä tahansa suoristusraudalla saa samanlaisen lopputuloksen.

    VastaaPoista

voi kommentoida =)