torstai 27. joulukuuta 2012

27.12.2012

Nonniin joulusta ollaan selviydytty ja paluu arkeen alkaa taas.
Tosin mulla alkoi jo eilen työt joten ,mun joulun vietto oli se yksipäivä vaan, ei se haittaa...  Jos olisin kaksi päivää ollut vaan kotona,niin olisi varmaan pää hajonnut ja seinät tullut vastaan...
Eilen kuiteskin töitten jälkeen nukuin päkkärit ja söin loputkin porkkanalaatikko jämät, voisin oikeasti elää tämän loppu kuukauden porkkanalaatikolla,se on vaan niin hyvää.. varsinkin kun se pinta on tarpeeksi rapea ja uunituoretta.. nams..

Kuiteskin kaverilta tuli viesti että lähettäiskö pelaa sulkapalloa,et saadaan kulutettu joulukinkut pois ?
Tietysti olin ihan messissä ! sulkkista en ole pelannut ikuisuuteen ja sen kyllä huomasi =D Noh surkea mä olin, mutta hyvin sitä liikuntaa sai ja hiki virtasi... sai kunnolla juosta ja peliä aikasekseen.
Tänään se urheilu sitten tuntui oikeassa kädessä. Ranteessa pientä kipua heijastuu vaan.

Mulla oli tänään vapaapäivä ja tiesin että alet alkoi aika monessa paikassa tänään. Ja oikein pystyin kuvitella sen ihmismäärän niissä kaupoissa ja sen seka sotkun.
Treffasin iskän puolen päivän aikana ja käytiin hakee sille uusi äly puhelin. Kännykkä kaupoissakin oli kauheat jonot ja ryysis.
Ja tietysti  itiksessä olin ja hui kamala se ihmis massa siellä. Oli ihan hullua meininkiä.
Sovituskoppeihin karseat jonot,oli kuuma ja se töniminen.
Mulle tuli ihan kauhea ahdistus ja lähdin pois koko kauppakeskuksesta nopeasti kotiin.
BikBokista ostin 2 pitsi toppia (en osannut päättää kumman otan,niin otin molemmat) ja suuntasin kassalle, seuraavaksi menin Kicks kauppaan ja ostin huulipunan, siinä se taisi olla ne mun Ale ostokset. Zarassa ei ole vielä alet alkanut,mutta voisin veikata et ne alkaa kans huomenna.
Siis Alesta oikeasti löytää kaikkea kivaa esim. Uudeksi vuodeksi, oli niin paljon nättejä mekkoja bikbokista,mitkä olisin voinut majoittaa hyvinkin mun vaatekaappiin, ja tietenkin kaikki oli alessa.
Sitten alkaa se mietintä et " tarviinko mä oikeasti sitä? käytän sen kerran UV ja sit se jää kaappiin lojuu"
Ennen mulla oli semmoinen "hölmö" tapa et ,jos kerran oon sitä paitaa/toppia käyttänyt baarissa, niin en voinut missään nimessä toiste enään käyttää sitä missään baarissa =D ja taitaa olla vieläkin sama juttu.

mutta tässä tulee mun päivän asu:




Ja ne topit ja huulissa uutta huulipunaa.



Sori et nää kuvat ovat kännykällä,mutta en tiedä missä mun järkkäri laturi on =/

Ulkotakkina mulla oli nahkatakki kun keli näytti +1 ja kuuma siinäkin tuli ja autolla olin liikenteessä.
Mulla on kyl joku pakkomieli noihin pitsi juttuihin =D

Ja kello alkaakin näyttää siltä et mun pitää painua pehkuihin, huomenna työmaalle.. 3 päivää töitä ja sitten muutama pvä vapaata UV viettoon.

Että hyvää yötä vaan kaikille ! =)
ps. Mulla on KAUHEA tukka kriisi,mä haluun jotain uutta väriä mun tukkaan, ideoita ?

1 kommentti:

  1. Hei Leena,
    Sellasta kysymystä olisi, nyt kun sullakin koulutusta hiusalasta;)
    Haluaisin tukkaa lähtee värjäilemään vaaleampaan suuntaan, mutta tätäkin ollaan kokeiltu kotona monia kertoja ja aina lopputuloksena on sen mustaruskeakeltaoranssipunainen - lopputulos. Kampaajallakin ollaan käyty, mutta kukaan ei suostu kuin raito laittamaan ja raidatkin ovat päässä sitten huomaamattoman väriset melkein. Itselläni on myös aasialaiset sukujuuret, joten punaväripigmenttiä löytyy kuin muille jakaa. Miten kannattaisi lähteä toimimaan sinun mielestäsi? kotona värinpoistoa vaan niin kauan että tulisi oikea lopputulos?

    Terveisin,
    Kristina

    VastaaPoista

voi kommentoida =)