lauantai 22. joulukuuta 2012

plöööh

hellurei, täällä olisi yksi "työkyvytön" tyttö.
Eilen ei tullut mitään postausta, kun kokopäivä meni siskon muutto hommissa.
Khyl oikeasti muuttaminen on ihan perseestä. Se tavarmäärä,tavaroitten paino,ramppaaminen, kuumus,nälkä,väsymys ja itsensä teloominen ja ehkä kaikista pahin .. eli seuraavan kerran lihasten särky, joka mulla on nyt tällä hetkellä.

Elikkä sisko muutti helsingistä kehä 3:lle ja arvatkaapas se edes takas ajo. Mun sisko oli niin mahtava et valitsi semmoisen päivän et ,kaikki muu oli töissä paitsi minä. Kuvitelkaa kaksi 50kg painoista tyttöä kantamassa pesukonetta,sänkyjä,kaappeja nelos kerroksesta ylös ja alas. Jooops.. niin me tehtiin eilen.

Eka käytiin aamulla Ikeasta hakemassa pari hyllyä ja sänkyä, hyllyt oli äidille joululahjaksi plus kun Ikeaan kun eksyn (ei tule niin usein käytyä) niin sieltä on ihan pakko ostaa noita tuoksukynttilöitä !!
Vaniljan hajuiset ovat ihan parhaita, heti kun ilma viileni ja pimeys valloittanut ,niin täällä kuulkaas ollaan jokapäivä sytytelty kynttilöitä. Se tunne kun tulet kotiin ja avaat kotioven ,niin se tuoksu.. hmmmm =)



kuvat lainattu googlesta

Tänään oli kivaa herätä 02.30 aamulla töihin. Mun kroppaan särki niin paljon,ehkä eniten käsiin ja habaan. Siis töissä teki tiukkaa nostella kaikkea vateja ja muuta lasia painavampaa astiaa. Ei ollut yhtään mun päivä.
Onneksi on 2 työpäivää jäljellä niin on jouluaatto ja alkaa muutaman päivän vapaata. 
Vähän pientä jännitystä 24 pvänä kun olen töissä aamuyöstä ja duunin jälkeen pitää mennä J:n vanhemmille .
Meillä on aina perinne et 24 pvänä vietetään J:n vanhemmilla joulu ja sit 25.pvänä sisaruksien kanssa.
Mä varmaan sammun kuin tukki joulupuuron jälkeen.
Onneksi olen kaikki joululahja ostokset tehnyt,niistä ei tarvitse huolehtia. Muutenkin kaikki kauppakeskukset on ihan täynnä ihmisiä ja jokapuolella paljon porukkaa.

Aika monessa paikassa on alkanut alet. H&M:llä alkoi jo nyt alet, Ginassa ja veromodassa alkaa sitten 27.12 joulun jälkeen ja varmaankin aika monessa paikassakin. Nellystä alkoi kans Alet, sieltä nappasin yhden paidan ja mekon . En kyllä taida ostaa mitään alesta, mulla on jo kaikkea. =)

Näin joulun kunniaksi ,pistänpä tänne 09 vuoden mun joulukuvat, kun oltiin J:n kanssa Nycissä ... Ihan sairaan ikävä Nyciiin... =(
















Siihen aikaan kun oltiin ,niin lumesta ei ollut tietoakaan... mutta onneksi me saadaan valkea joulu... se antaa jo heti sitä joulufiilistä kun katsoo ulos ikkunasta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)