torstai 29. lokakuuta 2009

huomenta =)

Eilinen oli mega päivä! Olin töissä 10.30 -18.00 asti ,tämän jälkeen kiirehdittiin mun vanhaan kotiiin Janin kanssa pakkailemaan loputkin tavarat ,huomenna olisi se muutto iiiik.. =) näin tosi kivan unen,että asuttiin siskon kanssa ISOSSA omakotitalossa,se oli kaksi kerroksinen,yläkerta oli mun ,siellä oli oma sauna,vessa ,iso keittiö ja mun huone,alakerta oli siskon joka oli ihan samanlainen kun mun,vuokrakin saatiin siinä unessa uskomattoman halvalla joku 700€ ja neliöitä oli lähes 200 ?.. hahahah =D ehkä tosta asiasta saa vielä unelmoida vaan,ellei nyt viikonloppuna napsahda lotosta jättipotti 6 Miljoonaa.. =DDDD
Eilisestä vielä .. mentiin syömään finnkinon pizza hut ravintolaan,valkosipuli leipä oli hyvä ja muutkin ruoat ihan ok.


Janin pannupizza oli aika pieni,kun nälkä ei kadonnut ollenkaan,eli jos haluatte pientä ruokaa tai naposteltavaa,niin suosittelen että menette Pizza hut ravintolaan,se on muutenkin ihan kiva paikka odottaa elokuvaan mihin olet menossa.. =)

UP kohti korkeuksia, Oli AIVAN IHANA elokuva,mentiin vielä kattoo se 3D elokuvana ,siis aivan hauska ja mielettömän hyvin tehty. Kyllä se teknologia kehittyy vaan,Jenkeissä tääkin on jo aika vanha juttu,nimittäin kävin sielä kattomassa 3D elokuvaa 5 vuotta sitten ja vasta tämän vuoden aikana 3D saapui suomeen,noooh hiljaa hyvää tulee =D
3D lasit oli megat! hahahha.. Leena ja Jani = Lady and Mr. GAGA

Kateltiin sitten noita muita elokuvia,sit muistettiin että huomenna olisi Halloween,voisi mennä huomenna kattoo joku kauhuelokuva keksiyöllä sen kunniaksi ja vielä 3D:nä.. apua ..saan varmaan monta sydäriä =S ohjelmistosta nimitääin löytyy klassikko kauhuelokuvia jotain 1800 luvun Frankistein kauhuja tohon nykypäiväiseen SAW elokuviin jotka ovat todella raakoja ja pahoinvoivia elokuvia.. blööh.. mutta tää tyttö lähtee herättää kultaansa ja tämän jälkeen nokkakohti Vuosaareen ja IKEAan... meen kattoo mun unelma Vaatekaappia.
,niin nää vaatekomerot on varmaankin joka tytön unelma.. aaah.. mulle kelpaisi tämmöinen vaatekaappi sormuksen sijaan,niinkuin Carrie sanoi Sex in the City elokuvassa.. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)