sunnuntai 25. lokakuuta 2009

New York new york... kohta me tullaan.... =DD

Vielä puoltoista kuukautta niin pääsee NYC,ei jaksa odottaa... oon täs ihan ajankuluksi katellut mihin sitä menis,siis kauppoihin ja sightseeing paikkoihin.. oon täs merkannut listan ,missä pitäis käydä.

Bloomingdales, Iso tavarakauppa mistä löytyy huippumuodista Chloe,Guccista,L.A.M.B tuotteista kaikkiin tavaroihin,eli tämä tavaratalo on lähes aika samaa kuin ruotsi NK tavarataloa tai Åhlensia..

Of Course Victorias secrets jokaisen naisen unelma kauppa,mistä löytyy aivan ihania alusvaatteita ja kosmetiikkaa,uskon että tää paikka on myös miesten mieleen ;D

Century 21,ehkä paras paikka löytää kaikkee merkki vaatteita Jimmy Choo kenkiä,guessin laukkuja,miesten merkki vaatteita,ralph laurenista Calvin kleiniin,laukkuja kenkiä uskomattoman halvalla,nämä tavarat ovat vain tosi halpoja koska ne ovat last season tavaroita,eli musta tuntuu et täällä saattaa palaa sitä rahaa kaikista eniten.. who ever know.. =)

Abercombie & Fitch,ehkä makein kauppa sisältäpäin missä oon joskus ikinä käynyt,vaatteet ovat rentoja,surffi vaatteita..

Omena Kauppa =D mä uskon et Jani haluaa käydä tuolla kattelemassa uusia juttuja..

Perus kenkäkauppa mihin varmasti mennään =)

Mun kauppa mistä löydän bilevaatteita halvalla... =)

Uuuu.. jee... Nike Store.. Janin lemppari kauppa..

Ja paljon paikkoja on mihin sitä haluaa mennä,mutta alustavasti noi paikat =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)