keskiviikko 21. lokakuuta 2009

puhki , loppu, finito...

noonnih.. työt tehty ja huomenna uudestaan, oon niin väsynyt ihan super väsynyt,on ollut ihmeellisen hiljainen pvä duunissa niin se tekee työstäkin raskaampaa.. Tää viikko täyttyy lähes 60h työvuorolla jee =) ihan normaalia mulle..
Ens viikolla alkaa sitten muutto stressi,alan huomenna jo pakata tavaroita laatikkoon valmiiksi et ei tuu minkäänlaista stressiä ens viikolle ,kun mul on vaan nyt Su ainoastaan vapaa päivä, ja mä päätin et tää lauantai menee kyllä varmaankin ihan koti oloissa ja nukkuessa. Vois jo ens viikkokin tulla nopeesti ,tahtoo vaan poikaystävän lähelle .. ikävä on =( Tää viikkokin on mennyt niiiiin HITAASTI ja oon syönyt niin huonosti.. kerran päivässä.. uh.. ei vaan kerkee.. =S Onneks Jani tulee ens viikolla niin varmasti herkutellaan sikana ,eikä mua haittaa yhtään.. mennään vähän leffaan ja viettää aikaa yhessä ja kaks kuukautta pelkkää rakkautta ja lämpöä mmh .. <3 =D mutta meen täs nukkuu ja näkee unia.. Ai niin näin unta et voitin loton päävoiton.. hahah.. aamulla ku heräs niin ei ollutkaan rahoja.. Höh.. eli tänä vkl pitää lotota jos vaikka onnistaisi.. Hyvää yötä.. pus pus ..=) Baby... gimme sum love <3 ..hahah
Mikä on sun, niin on myös mun<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)