keskiviikko 18. elokuuta 2010

keskiviikko

Tänään on niin lazy day..
Pitäisi pakata,mutta jotenkin aina keksii jotain muuta tekemistä. Matkalaukkukin on jossain kellarissa .. ööööhm.. tarvittavat asiat on kirjoitettu ylös lapulle ja suunnilleen tiedän mitä pitää ottaa mukaan.
Vaatteissa meinaan ottaa vain toppeja ja shortseja,ehkäpä yksi pitkähihainen ja farkut,muut vaatteet shoppailen sielä sitten. -mä toivon että siellä olisi edullisia vaatteita,koska kuulin että Hong Kong on aika kallis paikka ja itse en henkilökohtaisesti osta kopio/feikki tuotteita tai käytä. Niissä ei ole vain mitään tunne arvoa tai semmoista fiilistä et "Jes,mä olen ansainnut tämän".

Tosiaankin odotan et pääsee taas alkaa käyttää pipoja,tykkään kaiken mallisista hatuista,lippiksistä,niitähän mulla omasta takaa löytyykin. Paras tapa "piilottaa"hiukset kun on Bad Hairday,musta tuntuu et mulla on aika useinkin niin =D

mutta tässä olisi muutamia hattuja,syksyyn tai talveen

mun ihana lippalakki joka on itseasiassa exclusive versio,eli näitä on vain alle 10 kpl..


ja näitä hattuja käytin tosi ahkerasti  varsinkin rannalla.
mun "mummu" myssy,ihana =D

Näitähän löytyy vielä kellarista lisää,mutta osan näitte ainaskin. =D







 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)