lauantai 21. elokuuta 2010

moskova


Hei kaikki,täältä moskovan lentokentältä.
Ihan kamalaa tää 12 tunnin odottaminen. Niin rankkaa valvomista,kello on täällä aamu kuusi ja musta tuntuu että en ole nukkunut 3 tuntia enempää. Ensinnäkin tää lentokenttä on aivan surkea. (ei millään pahalla) tosi kolkko,kaupoista ei löydy mitään syötävää paitsi sipsii ja karkkia. Myyjät puhuu todella huono englantia,joka ihmetyttää mua. Lentokentällä kuhisee varmasti jokapäivä uusia turisteja ,ja myyjät ja turvamiehet eivät osaa englantia.. Aina kun kysyy jotain niin tulee venäjän kielellä takaisin vastaus ja täällä on SUPER kallista ruuat. Pringles normaalin kokoinen maksaa 7,50€, 5 nugetti palat maksaa 13€ aivan kamalaa... ymmärrän että lentokenttä hintoja joo,mutta noi hinnat kurkottaa jo taivasta.
Eli jos satutte joskus pysähtymään moskovan kautta,niin ostakaa etukäteen ruokaa mukaan. Alkoholi täällä on halpaa. Litran kirkas pullon saa jo 10€ suunnilleen... mutta jos pitkäkin odotus niin eihän  sitä pelkästään alkoholilla pärjää... alkoholistiksihan täällä tulee vaan.
Jeee.. mä nään auringonnousun... oon niin hajalla... muutama tunti niin pääsee koneeseen kuorsaa kunnolla...hahaha... ja täällä kentällä on super kylmä. mulla on häntäluu tosi kipee,kun oon yrittänyt nukkua näissä kovilla penkeillä. Paluu matkalla onneksi tulee odottaa vaihtoa vain 6 tuntia,mutta silti aijon ostaa jonkun viltin missä sen alla voi olla.
Kauhee nälkä ,kahvilat aukesi just... vähän nassuun syötävää,sit olo on parempi ja ehkä se kahvi.. lento menee varmaankin nopeesti,kun sammun 100% siihen tuoliin heti kun pääsen siihen..
mutta kuullaan taas.. toivottovasti sitten honkkarissa..
muahz muahz...

2 kommenttia:

  1. Hahahhhaaa :D voi pikkusta! joo ei venäjää turhaa tunneta alkoholista! mut oon kans kuullu et törkeen kallista tuol moskovassa on! koita pärjää koht oot jo honkkaris ;-)

    VastaaPoista
  2. voi raukkaa ;D jaksuja :))))))

    VastaaPoista

voi kommentoida =)