sunnuntai 29. elokuuta 2010

hong kong

heiii kaikki !

Hong kongissa ollaan ja viikko mennyt. Kauheen paljon on tapahtunut,sen takia en ole koneella ehtinyt käydäkkään.
Säät täällä on ollut aivan mahtava,lähes jokapäivä 30 astetta lämmintä,tosi kostea ja painostava ilma yötä päivää. Päivällä kun lähetään ulos ja aurinopaistaa,tuntuu et auringonsäde polttaa ihoa,tosi vahva UV säteilyä. Kaupoissa ja ravintoloissa on super hyvät Ilmastoinnit,siksi me ollaan vuorotellen kipeitä täällä,kylmää ja kuuma olo koko ajan.
Mitä mä voin sanoa tästä paikasta,vilskettä riittää koko ajan jokapuolella toreilla esim. Ladys ja Boys marketeissa on päiväs ja illas aikana sairaasti porukkaa. Tavarat on halpaa esim.kengät ja laukut,pitää vain osata tinkiä kunnolla.. mä en osaa /uskalla tinkiä koska pelkään et ne vetää mua lättyyn jos tingin liikaa .. hahah =D kaikki vaatteet esim. naisille on suurin osa one size,eli en hirveesti itselleni oo tehnyt löytöjä. Neljät kenkä pärit olen löytänyt ja muutaman topin itselleni... MUTTA pojat on shoppaillut hulluna. Ne vetää mua ihan 6-0 tässä shoppailussa. Roolit on vaihtunut toistepäin ja niitä saa oikeasti odottaa.
Uskomatonta mutta totta. =D
Merkki vaatteet esim. Gucci,Burberry. Lv on täällä paljon kallimpaa kuin suomessa,itseasiassa suunnilleen 80€ hintaeroa,eli aika paljon. Kauniita kenkiä ja laukkuja löytyy täältä jos niitä haluaa lähtee etsimään.
Paikallisia merkkejä löytyy ja vaatteet täällä on aika paljon Funkeja,eli suomen muodista todella paljon eteenpäin.
Ruokapuoli ja juomat täällä on suht halpaa,perus aasialainen ruoka-annos maksaa 2-3€ ja isot ateriat mäkissä maksaa 2€,eli halpaa..

Näätte sitten myöhemmin mitä oon täällä shoppailut,viikon aikana ollaan napsittu mielettömästi kuvia. Laskettiin Hiepin kanssa et meillä on yhteensä 1600 kuvaa ,eli siitä on hyvä lähtee karsii,mitä laittaa tänne.

Tää kuva kuvastaa varmaankin enemmän mua,tai ehkäpä noita poikia. =D
 =D

1 kommentti:

  1. ei vitsit!
    oon lähös itekin tos joulun nopsaa käymää hong kongis! Voiks antaa vinkkei miss kandee käydä?
    Niinku shop and eat? :)

    VastaaPoista

voi kommentoida =)