tiistai 17. elokuuta 2010

mä haluuuun !

Näyttää siltä että kesä alkaa hiipua hiljalleen pois ja alkaa noi sade kelit tulla takaisin... niin käväisin tänään Stockmannilla kattelemessa ihan huvikseen kumisaappaita,itsellä kun ei ole niitä ,niin olisi tarvetta saada semmoinen. Se on kurjaa kävellä tennareissa,balleriinoissa tai muissa kengissä kun on sadekeli,tietää heti kun lätäkköön sen jalan pistää ,niin kenkä kastuu ja sukat .
Tosiaankin stockalle menin koin sen "tulin,näin ja rakastuin" tunteen.

Burberry saappaat


aivan täydelliset oli,istu niin hyvin mun jalkaan ja mun tyyliin.. hintakin oli 149€ ei paha.. olisin luullut et olisi olleet kallimmat. Näitäkin voi sitten loskakeleillä käyttää,villikset alle vaan ja menoksi.

Näitä HUNTER merkkisiä saappaita olen etsinyt,mutta musta tuntuu et niitä ei myydä suomessa ?? Valkoiset olisi ne mitkä haluan.


mietin sitä et kannattaako sitä ostaa Hong Kongista ne saappaat vai sitten täältä... hmmm.. pitää oikein laittaa mietintä myssy päähän..

3 kommenttia:

  1. Hey come on!
    Kumpparit on järki- eikä muotivalinta !
    Niistä maksetaan max 50€.

    ET OSTA NOITA !

    VastaaPoista
  2. Hey come on !
    Kumpparit on järki- ei muotivalinta.
    Kumppareista voi maksaa max 50€ jos ne on kunnolliset.

    ET OSTA NOITA !

    VastaaPoista
  3. moiii !!
    Joo onhan se totta et järkiä pitää olla ostoksessa. Oon tässä muutaman viikon aikana käynyt katselee noita nokian ja tarjoustalon kumisaappaita ja kokeillut niitä,ne ovat todella isot minulle,vaikka muutamaa kokoa pienempää koitin,niin tuntui että jokainen askel kun kävelin,niin lonksuu eikä ole tukea ollenkaan. Stockmannissa kun kokeilin noita saappaita,niin ne oikein upposi ja tukesi juuri oikeista kohdista ja muoto oli naisellinen. Yhdet hyvät kun ostaa niin ei tarvitse muutamaan vuoteen ostaa uusia kumisaappaita. =D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)