torstai 3. helmikuuta 2011

Chuc Mung Nam Moi

ohlaaa... mietitte varmaan mitä toi otsikko tarkoittaa?
Meillä aasialaisilla on uuden vuoden juhlat nyt menossa. =D Mietitte varmaankin ollaanko me sekaisin päivistä et eikö se uusi vuosi ole mennyt ? Noooooh.. meilläpäin se vaihtelee... yleensäkkin tämä tapahtuma osuu juuri Helmikuulle,niinkuin nytten.  Tänä vuonna juhlitaan Jäniksen vuotta,viime vuonna oli mun vuosi..eli Tiikeri

Eilen näitä juhlittiin helsingissä lasipalatsin aukiolla, harmittaa kun en itse päässyt paikan päälle katselemaan ilotulituksia ja tansseja... mutta pääsen sitten Lauantaina juhlimaan espooseen tapiolassa kulttuuri talolla. Se on kolmen tunnin kestävä juhla,missä itse osallistun yhteen ohjelma numeroon.. OMG,mitä mä meninkään lupailee.. =D
Mutta meikäläisillä on ainaskin kivaa,saadaan juhlii uusi vuosi KAKSI kertaa.. hahahah xD

Parhaat muistot oli varmaan silloin joskus nuorempana kun vanhemmat,sedät,tädit ja muut sukulaiset antoivat tämmöiset kuoret meille lapsille, en kyllä oikeastaan tiedä miksi tämä tehtiin....
mutta kuoren sisälle oli jemmattu aina RAHAA !! =D  hahaaaa...  meidän lapsukaisien piti laulaa loru,missä tavallaan toivoteltiin vanhemmille ja muille sitä pitkää onnellista ikää ja laulun jälkeen antoivat meille tämän rahakuoren....
Nyt kun ikääkin on tullut suht sen verran mittariin,niin minun kuuluisi tehdä niin siskon lapsille... siis antaa punaisessa kuoressa rahaa =D

asiasta toiseen... tämän päivän asu oli aika masentava,no toi sääkin oli tooooosi masentava,..


Ja nämä tuli kotiin Ginasta:

Vielä kun huomisen jaksais töissä olla,niin alkaisi mahtavat neljät vapaat joista kaksi päivää menee kouluun... ja silloin on ihka ensimmäiset asiakkaat ..tosin omat... eli mun poikaystävä saa olla eka koekani... beware.. buahahah !!!

2 kommenttia:

  1. pieni korjaus, vietnamilaisil on kissa vuos... t. tnk!

    VastaaPoista
  2. Ensi vuonna on lohikäärmeen vuosi, mun vuosi =) Poikaystäväni on kiinalaissyntyinen ja hän juhlii myös perheensä kanssa kiinalaista uutta vuotta. Hänkin kertoi minulle noista "punaisista kuorista", joissa on rahaa.

    Hieno kuva Lasipalatsin aukiolta! Ja kiva tuo kuva punaisista kuorista, ne ovat aivan erilaisia kuin ne, jotka poikaystäväni näytti minulle =)

    VastaaPoista

voi kommentoida =)