maanantai 14. helmikuuta 2011

hyvää ystävänpäivää !

taas sitä ollaan vaan tultu ja menty. Töitä töitä ja koulua.
Jes tänään pääsee leikkaamaan hiuksia... tai en tiedä meinataanko ihan tänään lähtee leikkaamaan,mutta leikkaus kurssit alkaa.. i dag.
Niin kaunis sää ulkona,mutta mittari näyttää -19... gaaaa =O eiks se kevät ja kesä vois jo tulla... mun iho ei tykkää noin kylmästä ilmasta. Mulle tulee pakkas ihottumaa.. eli kutittaa koko kroppaa mielettömästi,sitten kun raavin vähän,niin mun iholle tulee kynnen jäljet ne kohoo ihosta .. ihankun joku olisi ruoskinut mua tai jotaa.. =D aika karseen näköistä..
yöksi rasvaan itteni ihan vitivalkoseks rasvasta ja nukkumaan.... jos tää pahenee niin suljen itteni vielä kelmuun ,niin varmasti iho saa sitä kosteutta.

Mitä mä oon puuhaillut?
Viime viikonloppu meni oman työpaikan synttäreillä. Super kivaa oli viettää erillaista viikonloppua vähän aikuisten parissa =D  Mun kanttikset on kyllä maailman parhaita ja työkaverit siihen. Oli live bändii ja hyvää seuraa.. just chillii... ei sitä perus baari meininkii..
Ehkä johtu siitä että edellisellä viikolla oli Tivoli nimisessä baarissa joka oli kyllä ihan kivannäköinne paikka,mutta se meno siel... kamalaa...

Kuvia synttäreistä:






                    


Crime partner @ work<3






pakko lähtee tonne ulkoilmaan kun arska paistaa.. ihanaa <3<3
AIVAN IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ teille muruset <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)