tiistai 1. helmikuuta 2011

hyvä,huono ja keskiverto päivä !

Heiiii... mitäs teille kuuluupi ?
Mulla olisi iloisia uutisia,oon niin innoissani tästä asiasta.. TÄMÄ TYTTÖ lähtee New Yorkkiin Toukokuussa 2011.... JEIIIJ... IM coming Home <3 tai oikeastaan mun koti on kyllä täällä helsingissä poikaystävän kanssa.. mutta ihanaa päästä takaisin sinne wonderlandiin =DD
Liput ostin tänään ja nyt odotellaan se 3,5 kuukautta niin pääsee reissuun... se oli mun ilon uutinen .
Huono juttu.. poikaystävä ei tuu mukaan... harmittaa ihan kauheasti koska olisin halunnut kokea sen Nycin kesän hänen kanssa.. työ esteitä.. =(
Huono juttu kanssa oli tää että VR junat oli myöhässä,tämän takia myöhästyin koulusta ja mun keskustelusta open kanssa... en yhtään tykkää olla myöhässä.. ei kuulu mun tapoihin.. aaaargh...
Tänään sitten taiteltiin koulussa kaikkee kampauksia. Ekat kampaukset oli ranskanletin teko oikein ja väärinpäin.. No oikeinpäin luonnistu tosi helposti,mutta mites se väärinpäin ?? ja kamman kanssa ? Huoooo... kyllä siinä muutamii ärrä sanoi pääsi kun ei saanut siistiksi tehtyy koko tukkaa tai kampausta ... muutaman kymmenien kerran kun opetteli ja teki,niin äkkäsi sen tekniikan... paitsi mä eilen kyllä kokeilin poikaystävän päähän.. siinä se huuteli et " AU AU auuuu..sattuu" =D Miehet... pienestä nekin huutelee...kauneuden takia pitää vähän kärsiä... 
Mutta tässä tämän päivän koulun saldo:









Että semmoista koulussa =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)