torstai 6. toukokuuta 2010

im yours

heeei...
nyt kun näyttää että olisi aikaa hetken istuutua ja olla vaan,alanpahan tässä vähän lörpötellä mun menoista.
Tämän kuun ensimmäisestä päivästä musta tulee esimiesharjoittelija ja se kestää sen muutaman kuukauden,jos hyvin menee niin vuoropäälikön pesti on mun =) joten peukut pystyyn ja katotaan mitä nää kuukaudet tuo mulle.
Vappu tuli ja meni,mutta sunnuntai... hahaha... odotin ihan kauheesti sunnuntai päivää koska kaikki kaupat oli auki ja HIMOTTI käydä shoppailee jotain kivaa kotiin =) tai no ehkäpä itselleni.. khihihi.. hyvissä mielin heräsin aikasin aamulla.. räkäinen olo oli,mutta en antanut sen estää.. buranaa ja allergia napit naamaan ja menoks.. illalla oli kummiskin suunnitelma lähtee kattelee Finskin pallokentälle Janin matsia,ilmakin oli niin nätti.
Keskustaan läksin sitten ihan yksikseni,tykkään yksin shoppailla,vaikka ei kyl missään nimessä ole mitään haittaa,jos on ystäviä mukana... mutta kun on yksin,kuuntelet musiikkia,kiertelet omassa rauhassa ilma kiirettä taikka ei ole huolta pysyykö kaveri perässä.. =D siksi yksin shoppailu käy aivan mainiosti mulle.=)
Kävin tsekkaamassa uuden H&M ,en muista kyllä sen kadunnimeä,mutta AIVAN loistava ISO kauppa,tulee heti Ruotsin hennesit mieleen... iso,näyttävä ja järjestyksessä kaupat =D Löysin sieltä vaikka,mitä... menin kassalle.. jaaa..... " Apua,mun lomapkko unohtui kotiin" nooooooooooou... jeps.. lompakko oli jäänyt sohvalle.. en tiiä miten se sinne oli jäänyt,mut kamalan noloa,kun on ensinnäkin kasannut vaatteita kassaan ja kassa neiti oli jo kerennyt laittaa ne nätisti pussiin.. sit.. ei ollut lompakko mukana... =/ Eikun kaikki vaan varaukseen ja seuraavana päivänä hakemaan ne sieltä.. Oli vähän kiukkunen olo .. oisin halunnut ne vaatteet.. soitin Janillekkin byhyy puhelun.. " Ei oo rahaa.. byhyy"... Onneksi aikaa ei ollut enään niin paljon,joten lähin sitten suoraan sinne Janin matsiin.. Tunnelma oli aika jees.

GO RED TEAM!




hurraukset ja kannustukset tulivat ihan luonnostaan... entinen Cheerleaderhan olen.. ja eiks se oo et vaimo tai tyttöystävät on ne "todelliset" fanit... hahaha xD

Pelin jälkeen tuli kauhee vilu,mulla oli tosiaankin monta monta paitaa,takkii ja kaikkee muuta päällä,mutta sen tuulen määrä siellä.. HUH.. siinähän se päivä menikin.

Huomenna meen aamulla käymään lekurilla,ei ole normaalia mulle et oon ollut lähes kolme viikkoo flunssan ja räkäolon alaisena... toivottovasti se osaa auttaa mua,koska allergia lääkkeet tekee musta tosi väsyneen oloisen..

Tässä on ollut mun kadonneitten päivien vaatetuksen ja ostokset... ihan oikeasti,kaikki mitä mulla on päällä .. oon löytänyt ale rekista TOSI halvalla... senkun yhdistää ja muokkailee niitä. =)


en keksinyt yhtään mitään päälle pantavaa tuona päivänä,kiskoin vaan kaapista jotain helppoo ja mukavaa.. sit lähin töihin.

Nää housut on ihanat !



nää oli löytö henkasta ja maukasta. Yhdistin ne klassisesti raitapaitaan ja valkoiseen tennariin.. tai ne oli valkoiset.. =D


yhdistin sen sitten lyhyeesen nahkatakkiin ja menoks sit.

Töitten jälkeen oli sitten IKEAN reissu,kaikkeehan sieltä olisi voinut viedä kotiin.. Ei mua voi päästä semmoseen paikkaa,mun lompakko kärsii siitä.. onneksi jani oli mukana jarruttelemassa mua. Sain niin paljon ideoita päähän ja halusin ne kotiin... mutta kotiin ei tullut paljon mitään.. ihan pikkuista koriste esineitä ja pöytä olkariin vaan.



vitsi mä rakastan kynttilöitä ja tota meidän olkkarii,miten pienet asiat tekee ihan uuden lookin?
ja sitten on vuorossa eteinen ja makuuhuonen.. makuuhuoneeseen on pakko saada lisää tavaraa,kun siellä kaikuu.. =D

Ai niin.. tää on pakko kirjoittaa ylös, yks ulkomaalainen,olisiko briteistä ..ihan vakio asiakas tuli mun työpaikalle ja sanoi. " Best of thing in this place is You, You look so happy,you smiling,smiling now ,smiling again and smile always" ihanaaaa.. tuommoiset sanat oikeesti piristää päivää ja saa punat poskelle.. ainaskin mulle. =D

Tänään sitten vähän innostuin Rachel Zoen ohjelman jälkeen ja päätin vähän kaivautua mun vaatekomeroon.. tykkään stailaamisesta ja valmis kokeilemaan kaikkea uutta,joten tässä on muutamia asuja kesäkäyttöön,ainaskin mulle.


tänään mulla oli kummiskin tämmöistä päällä.. blommor blommor

farkkupaita oli ginasta ja makso 4,90,toppi oli myös ginasta 4,90 ja legginssit myös ginasta 9.90... eli kokonaisuus noin 20€



shortsit oli löytö ! Ginasta ja oli 4,90 ja valkoinen toppi Ginasta 2,90 !! halvalla lähti ja tämmöisen yhdistelmän sain

ja jos on vähän viilee ilma niin pikkutakki päälle istuu mainiosti.

takkikin on pikkuvelin vanha. =)

sitten vähän mekkoa kehiin.

takkihan oli hennesistä ja makso 10€ beesin värinen löytyy multa myös =) vihreä mekko on henkasta myös,saappaat ovat kolmen vuoden takaiset Dinskosta ostetut. näin sitä voisi suunnata yö elämään.. vähän Chic ja Rock yhdistelmä



ja sitten siirrytään vähän kesä rento lookkiin.


paita tai oikeastaan se on mekko,mutta tungin sen farkku shortsien sisälle,näyttää paremmalta ,niin koska mekko ulottuu polviin asti... ostin samanlaisen toisena värina,mutta hintakin oli 4,90 Gina Tricosta,farkku shortsit ovat leikattu vanhoista farkuista.. eli ilmaset shortsit mulle =)

ja viimeisenä sailor look


kauheesti taas informaatiota tuli,mutta nukkumatti alkaa tulla ja pakottaa mut sänkyyn,joten eiköhän me nähä sitten huomenna.. thihih... öitä mussut <3

1 kommentti:

  1. Noi army vihreät ja beiget ''sailor'' housut on IHANAT, mun päälle ne ei vaa nyt mahdu, byhyyy :) Ehkä loppukesästä =)

    VastaaPoista

voi kommentoida =)