lauantai 1. toukokuuta 2010

vappupäivä

Vappu meni mun osalta aika rauhallisesti.
Olo oli kyllä aika nuhainen ja vsäynyt viikon työputken jälkeen,se tuntukin jaloissa asti ja silmissä,mutta vapun kunniaksi oli ihan pakko käydä jossakin vähän pyörähtelee.
Siskon miehellä käytiin sitten Grillailee,siskon perhe oli ostanut ihka uuden ulkogrillin kotiinsa ja aivan mahtava päivä oli korkata uusi grilli.
Sinne tosiaankin mentiin vähän lapsien kanssa ulkoilee ja grillailee .. yam..


siskon mieshän siinä laittoi grillin lämpenemään,sen aikaan minä ja Jani leikittiin lapsien kanssa.


pojat pelaili vähän katusählyä


me tytöt taas leikittiin syömis leikkejä.

ja tottakai kun grillauksesta on kyse,niin pitää aina olla maissia... NAM.. Grillattua maissia ja vähän voi nokare siihen lämpimään maissin päälle..aijai..



takki on vilasta
toppi H&M
lempparifarkut century 21
huivi H&M

siinähän alkuilta meni ja odoteltiin että ruoka olisi valmis. Ei mennyt pitkään,kun pojat toi makkaroita pöytään,kasvisvartaita,maisseja ja kanankoipia... nammmm.. sitten eikun syömään vaan. (joka on mun lempi puuhaa)




suloisinta oli kummiskin kun lapset söi ja oli yltäpäältä ihan ruuissa ... tuli vaan itselleen kauhea vauvakuume. Tiedän .. kyllä sitä vielä ehtii,oikeastaan ei lapsia voiu suunnitella,ne tulee silloin kun tulee,mun toisella osapuolella sattuu vaan olee toi vauvakuume koko ajan.. ja vielä kun mun yks vuosien varrella ystäväiseni käväisi mun töissä ja näytti sen vauva masuu.. ihanaa <3 kyllä sen huomaa sen odottavissa äidissä sen hehkun. Tää ihminen kirjoittelee kans blogia,elikkä jos olette kiinnostuneita vauvoista ja sen raskauden ajan odottelun kokemuksista niin lukekaa ihmeessä tää blogi http://karinanblogi.blogspot.com/




syötyään jatkoimme sitten Pekalle pistäytyy vähäksi aikaa,siellä oli parhaillaan pokerin pelaaminen kesken ja mähän en siitä ymmärrä mitään,joten oltiin siellä vähän aikaan ja vaihettiin kuulumisii muitten kanssa .Pojat haukku mua ikälopuksi,kun mua alko väsyttää jo ennen kahtatoista ja halusin kotiin.. mut heeeei...olinhan mä ollut sinäpäivänä töissä aamusta iltakuuteen asti,joten sänky koti ja peito... mmmmmmh.. kuulosti hyvältä. =D



eli aika rauhallisin mielin mentiin tää vappu =)
Simat ja pullat syöty.. nams.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)