perjantai 7. toukokuuta 2010

my mom is the best

ihana äiti oli ostanut mulle chanelin meikkejä. Juuri kun itse aattelin käydä tässä lähiviikolla ostaa itselleni lisä täytteen meikkivoiteeseen,niin tämä toi eilen mulle meikkivoiteen ja kullahtavan luomivärin. Muutamia vuosia sitten mulla oli iho tosi kehnossa kunnossa,jenkki reissun jälkeen mun otsaan alko kukkia näppylöitä,ei ne finnejä ollut,koska ne ei ikinä puhjennut,vaikka kui yritin puhkaista =D Kokeilin kaikenlaisia iho tuotteita esimerkikisi. Proactive

kuukausien käytön jälkeen lopetin,kyllä se vähän auttoi.. muutama näppy oli poissa,mutta en ollut tyytyväinen siihen.

Etsin ja kokeilin kaiken maailman meikkivoitteita taikka solariumia ja rusketusta,jospa olisi auttanut.. EI auttanut. Sitten löysin tän mahtavan meikkivoiteen Chanelilta. Tää on oikeesti peittävä ja hyvä.. varsinkin rasvoittuvalle sekaiholle,niinkuin mulle.. joka kerta kun sitä levittää kasvoille,niin se antaa semmoisen viilentävän tunteen,tosi kevyt eikä tunnu raskaalta.

oon ollut erittäin tyytyväinen,vaikka chanelin meikit on aika hintavat,mutta muuten ripsarit ja luomivärit on ihan perus hennesin ja lorealin luokkaa. =D

3 kommenttia:

  1. chanelin meikit on kyllä best ja lancome on toinen! ihan paras ripsiväri on lancomen hypnôse,suosittelen!

    VastaaPoista
  2. joo lancomen ripsarit on kyl tosi huippuja,itse tyydyn noihin lorealin ripsareihin,kun kuulun ripsareitten suurkuluttajiin =D
    Biothermillakin on raikkaita meikkejä,niistä käytän puuteri osaa.

    VastaaPoista
  3. joo ja kesäks biotermin sävyttävä kasvorasva on ihan must!! niitä löytyy 3 eri tummuusastetta eli jokainen löytää varmasti itselleen omaan ihon sävyyn sopivan värin! suosittelen lämpimästi varsinkin jos ei tykkää käyttää itseruskettavia! toi biotermin rasva lähtee kasvoista ihan vedellä meikin pesun yhteydessä!

    VastaaPoista

voi kommentoida =)