maanantai 31. tammikuuta 2011

tuli ja meni

tili tuli ja meni... plaaah.. on se rankkaa kun on taas se päivä kun laskuja pitää maksaa.... ihan  tylsää..
Mulla on koulua ainoastaan tänään,mutta ennen sitä pitää käydä hoitamassa muutamia asioita.
Vitsi mua himottaisi ottaa taas rakennekynnet. Äässsh... tää on taas näitä hetken haluamis juttuja,pidän niitä joku puol vuotta ja sitten luovun taas.. =D toivottovasti tää jää nyt ihan mietintä tasolle vaan.
Pukeutumisesta. Eilen ainaskin tuuli ihan mielettömästi ja oli kylmä.. miten sitä pystyy pukeutuu tyylikkäästi,mutta lämpimästi tuolla ulkona ?
Mutta tänään mulla oli vähän Chic olo joten palmikoin itselleni sivu letin... heheh... how girly i am... =D


ai vitsi, kyllä mä oon kyllä niin tyytyväinen tohon tummaan tukkaan,näyttää muutenkin suht terveeltä ..
mutta moikkelis vaan kaikille ,mun on pakko lähtee...  tulipas tylsä postaus, toivottovasti seuraava postaus olisi vähän enemmän juttuja.. =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)