torstai 11. elokuuta 2011

kuningas idea

Töitä töitä, yö vuoro.. niin on mun elämä tehty.. ainaskin tämä kuukausi.
Klo on nyt lähes kaksi ja mä sain kuningas idean.. ( nää yölliset ideat ovat just huippuja)
Viime viikon lauantaina tuli värjättyä tukka taas, eli raitoja lisäiltiin sinne sun tänne ..
Oikeasti Kampin Colour internationalista saa niin hyvää palvelua, kampaajani Shanna on ihan huippu.. en millään olisi saanut aikaa viikko sitten,siellä oli ihan täyttä ja mulle kävi ainoastaan lauantai aamu..
Shanna sitten siirsi ajan toiselle työntekijälle ja otti mut asiakkaaksi.. Mahtavaa... =D Ja onneksi hän otti minut,koska tämä toinen asiakas teki oharit ... ihan typerä.
Kampaajani kävi itsekkin samaa koulua kuin itse nyt, valmistui puolivuotta sitten,joten puhuttavaa oli paljon tai oikeastaan mä höpötin vaan koko ajan, kunnes tuli se paras kohta.. päähieronta.. mmmmm.. mii like it !
Pituutta leikattiin ,kerrostettiin ja ohennettiin... nyt tukka tuntuu niin hyvältä, mutta kuiteskin jotain uutta kaipailin tukkaan
.. noooooooh.. mulla oli mun työkalupakki kotona (sakset, kammat.. yms yms... )
Ja tässä tulos:


Otsis on taas bäk.. =D saas nähä kuis kauan pysyy, mutta tykkään kovasti.. 
Mitäs mieltä te ootte ?

2 kommenttia:

voi kommentoida =)