tiistai 16. elokuuta 2011

school day

Tänään on alkaapi sitten taas oppitunnit. Pääseen taas ihanien akkeleitten joukkoon =D
Ja saksimiset ja ikuiset pähkäilyt " miks tää puoli on lyhyempi kuin tämä?? "
Kivaa kun koulu alkaa, kesä menikin niin nopeasti töitten parissa.. alkaa stressaa jo nyt noi näyttötyöt.. huh.. vaikka eihän me olla vielä hirmuisesti tehty mitään..
Ja sitten mulla alkaa taas tää aika elämästä.. kouluu ja töitä vaan..  hyvä vaan, säästyy rahaa ja muutenkin ollaan suunniteltu perheen kanssa että jos sitä lähtisi vietnamiin jouluksi.. lämpöön.. hihi..
asiasta toiseen.. tilasin mun GHD raudan   www.lookfantastic.com: ista ja se tuli tänään ja mä testasin sen.. vitsi se on kyllä paras rauta ever ! Kesti tasan viikko,maksoin siitä alle 100€ eikä tulli maksua.. elikkä jos mietitte mikä rauta olisi hyvä niin suosittelen että ostatte GHD raudan.. ostaa kerran kunnon ja hyvän joka loihtii sulle kiharoita sekunneissa ja hiukset pysyy hyvässä kunnossa, tottakai lämpöainetta alle ennenkuin tekee mitään..
Mulla oli eilen töissä pientä ongelmia mun otsiksen kanssa, tuntui että ne hyppi koko ajan silmillä, eli oli vähän liian pitkät.. menin kotiin ja saksin niitä lisää ja tältä ne nyt näyttää..



Ja mun raidat tulevat hyvin esille otsiksen kanssa.
Ja uusin Ginan ostos päällä.



Ostin sitten citydealista ripsipidennykset, ajattelin antaa toisen mahdollisuuden sille.. mä toivon että nyt tämä tyttö osaisi laittaa mulle nätit ripset.. edellinen ei osannut ja meinasi oikeasti itkut tulla kun ripset oli takussa ja vajaat.. =/
Mä tiedän että ne hyvät ja laadukkaat maksavat sen yli 120€ mutta kun ajattelin että olin citydealin kautta löytänyt itselleen luottokampaajan niin,miksi ei myös ripsitekijää ?
 Sitten ajattelin tässä että jospa kävisin hakee uuden UV uunin itselleni, niin pääsisin toden teolla tekemään niitä kynsiä.. mun uuni on ihan kakka.. siinä on ainoastaan yksi lamppu, sitä mitä haen niin siinä on neljä lamppua ? ja ajastin joka helpottaa tekemistä.. ei tartte vilkuilla kelloa koko ajan .. =)

eipä mulla tässä muuta ollukkaan.. lähenpä tästä nyt tukkua kohti ja siitä kouluun.. =D







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)