torstai 4. elokuuta 2011

my days

hellurei !
Nyt on taas vierähtänyt viikko kun viimeksi olen postanut jotain. On oluut töissä kiirrettä, synttäreitä ja menoja niin en ole koneeseen päässyt. Töistä kotiin painun suoraan sänkyyn ja sitä rataa..
Mitäs te olette puuhailleet ? Kesäkin jatkuu onneksi vielä, muutama päivä sitten kun aamulla heräsi töihin, niin oikein tuoksu jo syksyltä... kivaahan se on.. pääsee pukee isot villapaidat päälle ja huivit yms.. ja saappaita <3
Mulla on ollut nyt muutaman viikon kauhea särky oikeessa jalassa, tuntuu että pitäisi koko ajan venytellä ja hieroa sitä. Aamulla kun herää niin kamala jatkuva särky koko ajan ja sitten kun J hieroo niin sattuu ihan sikana... Meneeköhän se pahemmaksi jos en vie lääkärille näytettäväksi ? Mä en tykkää lääkäreistä ,viimeksi sain yliannostuksen antibiottikuurista ja sain siitä kivat oireet iholle..  Noooh.. mennään nyt näin ja mobilaattia jalkaan niin eiköhän se siitä..  Mun työ on taas seisoma duunia ,missä ei ole minkäänlaista istumataukoa tai mitään semmoista =/  Sitten vedetään rollaattorilla jos menee pahemmaksi =D

Niin joo.. mulla oli tosiaankin synttärit 22.7 ja sinä vkl järjestin sitten kavereille mökki vkl, missä me sitten grillailtiin,saunottiin ja uitiin. Super kivaa oli ja rentouttavaa.. =D



Yksi venepakolainen oli eksynyt meidän laiturille =D hahaha

kaksi blondia sitoo veneen kiinni

Meidän kota, missä grillailtiin sapuskat.

Mökki vaatetus.. check ! Hyttysen pistoksia tällä reissulla ? EI YHTÄÄN.














Että semmoinen mökki vkl oli mulla =D


Ja sitten viime vkl J yllätti mua ja vei mut syömään hienoon ravintolaan Sassoon. Italialainen ravintola mistä sai todella hyvää ruokaa ja palvelua =D Olen aina halunnut käydä vähän hienossa ravintolassa ,mihin ei jokapäivä pääse.. kokemus oli positiivinen .. joten taidamme jatkaa näissä hienoissa ravintoloissa käyntiä.. oiskohan seuraavaksi Kämp ravintola tai sitten Farangi... Farangista olen kuullut kaikkea positiivista, joten sinne on joskus pakko kävästä.
Tää oli yksi mun synttärilahjoista J:lta, mukava illan vietto ja kakku =)'






tää kuva ei suostunut mennä oikeinpäin, enkä jaksanut viittä kymmentä kertaa käännellä.. eiköhän pieni niska jumppa tee vaan hyvää meille kaikille =D

Käytiinhä me sitten espan kahvilassa juomassa jääteet ja sitten sitä pientä kuvailua keskustassa.. oli kyllä niin lämmin sää vielä klo:21.30





pahoittelen kuvanlaadusta, ne ovat pokkareilla otetut ja näköjään omistan huonon semmoisen =D
Nyt lähen valmistautuu töihin... ihanaa.. lauantaina pääsen kampaajalle... oli jo aika tehä jotain tälle tukalle =D
Aurinkoista päivää kaikille !

1 kommentti:

voi kommentoida =)