tiistai 30. elokuuta 2011

tiistai

mites tähän voisikaan sanoa ?
työ,koulu,työ,koulu,työ ja koulua ja ainiin siihen väliin myös työharjoittelua..
Nämä kaksi kuukautta on mennyt näin .
Töitä on normaalisti enemmän ja koulut taas alkanut.
Mä en tiedä, on ollut vähän masis fiilis.. Koulu on ollut super kivaa ja mielenkiintoista, mutta kun välillä tuntuu että on ihan huono kaikessa yms... okei.. tottakai..ei kukaan ole syntynyt saksi kädessä ,siinä menee tottakai aikaa kun pääsee jyvälle ja et on hallussa noi jutut... ja tosiaankin vasta puolivuotta ollaan opiskeltu, mutta mua huolestuttaa jo noi ensivuoden helmikuun näytöt, olenko mä jo valmis silloin ?  Elikkä näistä puheista päätellen multa puuttuu se itsevarmuus vielä.. äääh.. hyvin se menee.. ,niinhän mulla kävi ravintola-alassakin kun sitä opiskelin ..
Mua stressaa nyt ehkä enemmän se että töitä on hitosti ! Sitä kun pitää olla liian kiltti ,eikä osaa kieltäytyä.. sitten alkaa se paineitten kasautuminen päällekkäin..
Töissäkin tapahtui viimeviikolla työtapaturma ja se tarkoittaa sitä että työtunteja kasautui enemmän, elikkä itse vedän viikossa 80h työtunteja, illalla kouluun ja ennen koulua suoritan vielä harjoittelua, juuri laskeskelin että mulla on seuraavan kerran vapaata vasta 17.9 =D
As u know.. shoppailuhullulle tää on vaikeeta.. MÄ en pääse kauppoihin kiertelee.. byääääää =((( Onneksi online websitetit on keksitty, aina yövuoron jälkeen kun uni ei tule heti ,niin pyörin noissa nettisivustoissa.. =)
Kämppäkin näyttää ihan pyörremyrskyn jäljiltä ,kun en ole töitten jälkeen jaksanut tehä mitään muuta kuin nukkua.. mä nukahdan missä vaan.. autossa,bussissa , metrossa ja honkkarin reissussa jossain kauppakeskuksessa.. hahahah =D mulla on hyvät unenlahjat !
Mutta tämän 3 viikon jälkeen lupaan kyllä pitää ihan yhden pidennetyn viikonloppu vapaan itselleni ja aijon suunnata johonkin pois suomesta, vaikka Viroon.. kunhan pääsen pois kauas työ ja koulu asioista..
Mun asut on koostunut niin simppeleistä ,et en tiiä kehtaanko laittaa tänne.. roskapussikin olisi kelvannut päivän asuksi kunhan sen saa nopeasti päälle ja pois.


Vitsi mä tykkään kun syksy tulee,pääsee kaivaa ne ihanat lörttö neuleet kaapinpohjasta ,isot pehmeät kaulaliinat ja saappaat. Tänään mulle jäi aamulla aikaa ennen töitä niin kävin henkka maukassa ja nappasin nämä saappaat mukaan.. ja tykkään kovasti.. ruskeat ratsastus saappaat.




pölyinen peili.. nais =D

hei kattokaa mitä mä tein mun kynsille.
tästä se lähtee.. ainoastaan en vielä handlaa viilaamista ja sitten kynnenaluset on aika huonossa kunnossa.. öljyä ja rasvaa,niin eiköhän ne siitä tokene.
Elikkä tallaista mulle kuuluu siis.=)
jeps.. pakko sitä on kohta nukkumaan mennä... jotenkin on pakko kerätä sitä energiaa jostain et saisin kipinää taas kaikkeen... niteeee tooodleeeees !

1 kommentti:

  1. sulla on tosi ihanan väriset hiukset! :)

    http://diamondgirl-janika.blogspot.com/

    VastaaPoista

voi kommentoida =)