lauantai 15. lokakuuta 2011

eilis ilta

Ilta sujui hyvin, porukkaa oli todella paljon. Harmittaa kun piti lähteä aikaisin pois ,just silloin kun porukkaa tuli paikan päälle. Ruoka oli hyvää ja oli tosi kivaa nähdä kaikkia kavereita pitkästä aikaa samassa paikassa.
Muut jäi sinne kun läksin kotiin nukkumaan, olihan mulla tänään töitä ja sainpahan nukuttua 4 tuntia.. yllättävän pirteä olin.
Tänään olisi luvassa siskon muksujen tupla synttärit, voi olla että juhlien jälkeen uni tulee heti..

Tässä teille kuvia illan aikana.







ja siinä yömyöhään yritin ottaa kuvia illan asusta kokonaisuudessa... voi että kun epäonnistuivat.



ja likainen peili =D
Mä oon ihan tykästynyt tuohon mun sotkunutturaan,.
Ai mulla on juurikasvua, just kuukaus sitten värjäsin hiukset tai tyven.. huoh.. en kestä.. miksi niitten pitää kasvaa liian nopeasti.. ? Sama juttu otsatukan kanssa , viikko eteenpäin niin pitää leikata jne....

jeps.. ei auta muu kun laittaa itsensä kuntoon ja lasten juhliin... hyvää ruokaa on tulossa ja lapset <3

ja lopuksi J on tartuttanut tämän biisin muhun:
DJ Antoine vs Timati -

Welcome To St. Tropez

 Viikonloppuja murut !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)