sunnuntai 23. lokakuuta 2011

sulat

heippa !
Nyt on taas ollut pikkaisen kiirre ,mutta ainoastaan töissä =)
Tulin vaan pikaisesti tänne kirjoittelee mitä olen saanut aikaseksi.
Kävin viikonloppuna tuolla kauneus ja terveys messuilla. Kauheasti kaikkea oli ja sekavaa.
Osastot ja kaikkee oli todella paljon.. meitä kiinnosti ehkä enemmän tuo kauneus ja hius jutut, mutta kyllä me siellä terveys puolellakin käytiin. Ei tullut mukaan kuin uudet sakset. Muuten siellä oli aika kallista.
"Tigin isot shampoot ja hoitoaine purkit 39€ messu hintaan" öööö.. eikö ne ole muutenkin alennuksella siihen hintaan kaikkialla ?   " GHD suoristus rauta vain sinulle hintaan 180€ " wtf.... mä ostin mun ghd raudan hintaan 98€ ja tilasin lontoosta ja muutenkin ruoholahden verkkokauppa myy GHD rautoja alle 160€ =D että mun mielestä oli vähän huijausta toi messu hinnoittelu .
Hius jutuissa mua viehätti sikana sulkakorut,jotka ovat olleet tämän kesän juttu. Käytiin kattelee niitä ja kaikkea ihanaa oli, mutta se HINTA ! 24-44€ sulkakoruista.. aika tyyris hintasia.
kuva lainattu http://www.stylebytyra.se sivustosta.

Jätin ostamatta , mutta silti jäi vaivaamaan toi koru.. se on niin mun tyylinen .
Töitten jälkeen tänään marssin Sinelliin ja ostin sulat ja tarvikkeet ja aloin väsätä oman sulkakoru version itselleni.

TADAAAA !! =D   tykkään !
Lopuista sulista väsäsin korvikset itselleni. 

Ja nämä kaikki tuli maksamaan minulle 7€ . 
Meen huomenna ostaa lisää juttuja ja alan tehä kaikkea kivoi .. tästähän tulee mun uusi harrastus =D
Mitäs tykkäätte ?

3 kommenttia:

  1. Hei wautsi, miten sait sulkakorvakorut väsättyä? Ihan mahtavan näköset ja jos ei tulis kalliiksi ite tehdä tollasia, niin pistäppä vinkkiä/ohjetta tännekkinpäin!

    VastaaPoista
  2. tosi nätti toi hius koriste! mistä hankit kamat näihin? niin hyvälle näyttää et itekki haluis alkaa tekee tommosen!

    VastaaPoista
  3. kiitti=)
    Sulat ostin sinelli kaupasta ja sielta ostin myös noi renkaat et sain tuohon ketjuun kiinni ja semmoinen hmmm ...mikä laitetaan sulan päähän että sen saa kiinnitettyä ketjuun kiinni. Sitten vanhoista sulkakorviksista irrotin sulat ja otin ne tuohon käyttöön. Ja hiuslisäkkeen klipsi .. eipä oikeastaan muuta .

    VastaaPoista

voi kommentoida =)