sunnuntai 16. lokakuuta 2011

party party

Mulla kun huomenna ei ole niin aikainen herätys niin ajattelin tässä kohta lähtee käymään ulkona.
Ihan nopea pyrähdys vaan, huomenna kuitenkin on sali päivä ja koulua illalla, niin ei pysty olla niin yö myöhään ulkona.
Näillä asusteilla mennään sinne. Vitsi tykkään noista farkuista, oisko Vilasta vai veromodasta ostettu, tosi edulliset oli.. oisko joku 35€ *? pitää haalia toiset samanlaiset farkut erillä värillä.



Kyllä, mun muro kokoelma in action .
Ja ajattelin laittaa ne mustat nilkkurit jotka mulla oli päällä läksäreissä, yks parhaimpia kenkiä mitkä mulla on ollut.. tosi hyvät jalassa.
Päätin että kasvatan mun otsatukan pois, tukka kasvaa niin nopeasti et mulla ei ole mitään järkeä pitää sitä. Siinä on vaan nyt se inhottava vaihe, ei ylety sivulle, ei keskijakaukseen sopiva eikä otsiksena kelpaa kun ne hyppii silmillä.. miljoona kiloo lakkaa sivulle niin eiköhän ne tämän illan pysy siinä.
Tää tytsy lähtee nyt. Hyvää yötä !

2 kommenttia:

voi kommentoida =)