tiistai 11. lokakuuta 2011

Hei ihanaiset lukijani ,jotka ovat kuikuilleet minua ja kyselleet missä sitä ollaan ?

Mulla on ollut niin paljon juttuja,asioita, töitä ja koulua ,niin ei ole vaan yksinkertaisesti ollut energiaa tähän blogi kirjoitteluun ja muutenkin mun elämässä ei ole tapahtunut yhtään mitään muutosta, ainoastaan mun kämppä kuvastaa hyvin mun elämää nyt.. Räjähtänyt ja sekava !
Tänään sitten pitkästä aikaan avasin blogini ja te ihanat olette kyselleet missä olen,olenko lopettanut kirjoittelun?
Enhän mä teitä voi hylätä ! =D Nyt yritän vaan puristaa sitä energiaa jostain ja kirjoitella useamminkin, ainahan sitä ei tarvitse tarinoita kirjoitella ,kunhan jotain kuulumisa laitan tänne.. eiks jee ?
Mutta aina tämä vaikeista vaikein. Mistä mä aloittaisin kertomaan ?

Niin joo .. aloitin sitten kuukausi sitten uudessa työympäristössä, elikkä Hotellissa ja voi jukra miten mukavaa siellä on olla. Asiakaskunta aivan toista luokkaa, englantia saa käyttää.. no okei.. mulla on vähän toi english jäänyt tien varteen kun ei sitä ole matkan jälkeen tarvinnut mihinkään. Työmiehiä, pukumiehiä, kapteenit yms.. oi oi oi... hahahaha . Hyi hyi mua.. =D pikku seivaus.. ohan se J kaikista parhain.
Aika menee todella nopeasti,vaikka mua aluksi vähän jännitti tuo aikaisin herätys..  Ajatelkaa nyt .. klo:03.30 herätys, 10 min menee siihen kun taistelen itseni hereille sängystä kun kaikkialla on pimeetä. Sitten menen aamupesu hommiin, telkkari päälle ja läppäri, katson postit läpi ja facebookin... Siinä unikekosena on kivaa lueskella kun kaverit on vielä ulkona baarissa ja totaalisesti nakitsilmillä ja meikäläinen on just herännyt ,tukka räjähtänyt ja valmistelen itseäni töihin..  Siinä vaiheessa ajattelee et " Tää on niin väärin"
sitten klo: 04.30 lähen ajaa kohti vantaata ja sitten klo: 05.00 olen jo töissä.
Siinä menee se tunti tai kaksi kun heräilee ja loppu työpäivä menee ihan lentäen.
Työaika sitten loppuu klo: 11.30 elikkä mulle jää rutkasti aikaa nukkua ennen koulua. Elikkä kotiin suihkuun ja nukkuu ja sitten herään ja kouluun . Koulun jälkeen kotiin ja nukkuu.. ja seuraavana päivänä sama juttu .
Mutta mulla on aivan mahtavat työkaverit, suurinosa niistä on kyllä naispuolisia joten kivoja akkajuttuja tulee juteltua siellä. " miksi Voicen radio kanavalta tulee koko ajan toi Hiiva mainos, Oikeesti !!!?? joka toinen mainos on se hiivamainos, mä lähetän ihan just reklamaation ! "
Ja nyt kun mulla työnpuolesta on mahdollisuus käydä salilla,niin aloitan tällä viikolla käymään salilla... ehkä mulla on toivoa vielä ens vuoden kesälle pyykkilauta vatsaa.

En viiti nyt hössöttää tuosta työasioista, mutta töitten ja koulun aikana.. ei vaan yksinkertaisesti jää sitä seuraelämään aikaa ja olen kyllä saanut kuulla siitä muutamaan otteeseen.
Sitä kun on kunnianhimoinen työtä ja koulua kohtaan ja työnarkomaani,niin ei sitä uskalla tehä vähän töitä, mulle tulee semmoinen fiilis että olen huono työntekijä jos en  tee töitä paljon..,mutta ei sovi unohtaa sitä seuraelämää kans.
Miten ylläpidän seuraelämää ? Nooh.. me lähettiin viime vkl Ruotsissa pyörähtää. Oli kyllä ihana reissu ja osui just oikeeseen ajankohtaa. Syötiin tosi hyvää ruokaa, vaikka olin vähän pettynyt Siljaline Buffet valikoimasta.. aika yksinkertaista, mutta loppu matkasta käytiin sitten grilli ravintolassa ja siellä sitten syötiin mahamme täyteen ja mun ruokaa kruunasi Valkosuklaa pannacotta... yammyyyy.

Ainoa miinus reissussa oli että laiva saapui ruotsiin klo:06.00 jolloin meidän piti kimpsuineen ja kampsuineen lähtee ulos laivalta ja laittaa ne terminaalin lokerikkoihin ja laiva lähti turusta. Eli meiltä toi laivan yöelämä jäi ihan kokonaan väliin, ei se haitannut ollenkaan..












































Ja ruotsissa sää suosi todellakin meitä. Oli niin kaunis ilma ja super lämmin. Kierreltiin ja taidettiin muutaman kerran eksyä siellä. Shoppailu saldo oli 2 farkut ja 2 kengät ja sitten laivan taxfreestä ostin Diorin valokynän joka oikeasti pelastaa mun joka-aamun.



Ja siinä sekamelskan elämän ohella olen kuiteskin innostunut kynsien tekemiseen.

Ja tänään kouluun ja sitten alkaapi syysloma koulusta ... =D

Että semmoista minulla, mutta nyt meen valmistautuu ja ehkäpä vielä tulen söpertelee jotain tänne... Toodeeeeeels.. muah <3

2 kommenttia:

  1. ihanaihana toi turkis hässäkkä, mistä oot hankkinut? :-)

    VastaaPoista
  2. kiittikiitti =D ostin viime vuonna Zarasta.

    VastaaPoista

voi kommentoida =)