keskiviikko 12. lokakuuta 2011

nyt se alkoi

Kyllä , tänään sitten otin salikamat mukaan töihin ja raahasin mun ahterin salille !
Siitä on varmaan tuhansia vuosia kun salilla olen käynyt ja se tuntuikin tänään siltä.
Miten kaikki on vaan niin raskasta ? =D  Pikku hiljaa kroppa tottuu tuohon sali juttuun.
Tein vatsoja,peppuja,juoksin matolla ja vähän ojentajia. Mun reisissä tuntuu se pieni kipu jo,enkä halua ajatella huomista päivää kun lihakset on kipeet, mutta se ei mun menoa haittaa.. huomenna uudestaan vaan.
Vatsalihaslaitteen luona on hyvä hokea " anna mulle kivat vatsikset, anna mulle pyykkilauta vatsa jne... "


pitäisi käydä ostaa kunnon treeni vaatteet ja kengät. En omista yhtään juoksulenkkarii ja ne olisi hyvä olla kun matolla juoksee. Oikeasti tykkään enemmän käydä tunneilla, mutta ei toi sali treenaaminen edes ole paha... varsinkin kun siellä missä käyn niin siellä saa olla ihan rauhassa... ei jonoa mihinkään laitteeseen eikä niitä himo kehonrakentajia miehiä,jotka treenaa hullunlailla ja pullistelee niitä lihaksia =D
mutta nyt suihkuun ja kauneus unille... =)

1 kommentti:

  1. Hei! käytätkö sitä sun svea parkatakkia? jos et olisin valmis ostamaan sen sulta :)? hannalaura888@gmail.com

    VastaaPoista

voi kommentoida =)