perjantai 4. marraskuuta 2011

Blue lagoon

Koulussa nyt kun ollaan muutaman kerran käyty ehostusta,niin päätinpä tänään oikein kaivata mun meikkityökalupakin ja kokeilla erillaista meikkailua silmiini.
Oikeasti.. meikkailu on todella hauskaa.. harmikseni se on jäänyt minun arkielämästäni pois jo useamman vuoden.. kuin myös jos lähden baariinkin.. en vaan yksinkertaisesti jaksa meikata... no okei ..emmä ihan au naturellina lähde baariin.
Tänään päätin kokeilla jotain sinistä mun silmiin... kamera vääristää kyllä niin paljon.. minkälainen se on luonnossa.



ja näköjään oon sohinnut jotain T alueelle että siinä näkyy raja.. =D Wupsiiii...
Rajaukset tekisi vielä kivemman näköisen.
Seuraavaksi ajattelin tehdä smokey eyes ja jotain ehkäpä lilalla tai keltaiselle.. hui... lanakohan mä näyttää ihan sirkuspelleltä.?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)