lauantai 19. marraskuuta 2011

lauantai

Aika monet taitaa nyt tänä viikonloppuna viettää pikkujouluja. 
Minäkin sain kutsun ja olisin oikeasti halunnut lähteä viettää niitä mukavien ihmisten ympäröimänä, mutta mua vaivaa nyt ihan typerä flunssa. Olo on aamulla kaamea, nokka tukossa ja kurkku köhä .. silti meen töihin... yritän sinnitellä siihen asti kun mulla on vapaapäivä, eli hmmm.... ti ja ke ?  Vaikka eilen mulla oli ihan kokonaan vapaapäivä ,niin köllötin kotona. Tuntui että mulla oli nousemassa kuume ,mutta ei noussukkaan vaan oli siinä välimaastossa.. inhottavaa... sais tulla et lähtisi noi kaikki pöpöt pois.
Tänään oli kuiteskin pakko käydä mun tädin synttäreillä ja onnekseni ne juhlat olivat ihan 10 min ajomatkan päässä.
Hyvää ruokaa siellä oli ja seura.
Niin joo.. aikaisemmassa postauksessa sen verran että tosiaankin tänään oikein repäisin ja maalasin huuleni punaiseksi. Voi että miten tykästyin niihin, yleensä huuleni pysyvät siinä nude osastolla ja parhaimmillaan vaan sitä huulirasvassa vaan. 



ja pitkästä aikaan mulla oli mun Killer shoes jalassa
ja meikäläinen oli 180 cm pitkä.. hui

Ja nyt istun kotona YKSIN kun J lähti viettää iltaa muitten kanssa HÖH =( mäkin olisin halunnut lähtee . Pakko alkaa parantua ennen lomaa, ei tästä olosta ole muuten iloa reissussa. 

Pakko heittää nyt punaisesta huulesta Rihannan uudesta albumista oikeen sopiva biisi tähän näin. 

ja nyt ihan mun suosikki Hurtsiltä

Näillä mennään nyt tämä viikonloppu. Pitäkää hauska viikonloppu mun puolesta... ciaooooo... Mui biennnn !

3 kommenttia:

  1. heii,
    olen seuraillut blogiasi jo pidempään(i like!), mutta vasta nyt kommentoin ekaa kertaa. tosi tyylikkäänä olet ollut juhlissa ja punainen huulipuna on piste i:n päälle! :)

    VastaaPoista
  2. vauu miten kaunis oot! saanko kysyä mistä on tuo ihana paitasi ja tuo upea kaulakorusi? sekä minkä merkkistä tuo punainen huulipuna!!!! thaaanx ihana<3

    VastaaPoista
  3. V: kiitos..=) Mäkin tykkään tosta punahuuli jutusta tosi paljon vaikka se aluksi tuntui todella hassulta kun huulet korostui niiiin paljon.

    Anonyymi: Kiittii ! Miun paita on Zarasta, ostin sen kuukausi sitten ja hintakaan ei ollut paha 35€? ja huulipuna on chanelin 762 image rose. Ja kaulakoru on Gina tricot ?

    VastaaPoista

voi kommentoida =)