keskiviikko 23. marraskuuta 2011

keskiviikko

ciao !
Tänään on ollut parempi päivä olon suhteen.
Olen melkeen viikon verran ollut kauheassa flunssassa ja kamala yskä vaivannut. Yöllä ei saa nukuttua kun tuntuu että yskii keuhkot pihalle ja koko kroppaan särkee. Ei ole yhtään ollut energiaa mihinkään, hyvä kun pääsee sängystä ulos kun vatsan seutuun särkee, oon yskinyt niin paljon että kohta pikku hiljaa siellä alkaa näkyä vatsalihakset... =D no ei .. haaveajattelua vaan.
Yritän nyt syödä kaikkea lääkkeitä joka poistaisi tuon flunssan, otan yskänlääkettä, finrexiä.. kaikkea flunssan nujertamiseen, koska mulla on alle 2 viikkoa päihittää tämä olo pois. En nimittäin halua kokea sitä "flunssassa"lentämistä, viimeksi kun tulin nykistä niin mulla oli mieletön flunssa ja ne korvat paukku mukavasti siellä lennon aikana, ei  todellakaan ollut miellyttävä lento.
Kaikkea pitää vielä hoitaa,rokotukset,viisumit ja pakkaamiset plus työ ja koulu... en tiedä mistä mä saan lisä energiaa näihin kaikkiin.

anyway.. kävin sitten ostamassa itselleni vähän aikaa sitten uuden lompakon,mun vanhan tilalle.





kiva kun noi kuvat kääntyilee tollein pystyyn enkä saa korjattua. Saatte päivän jumpat.
kukkaro on just pieni ja kätevä, ostin stockalta ja oli 40€ .. pientä piristystä tähän olo tilaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)