keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

auts

niin kaunis sää on ollut tänään !
Mulla oli mun talvitakki päällä ja arvaa meinasinko saada lämpö halvauksen siinä takissa, mutta onneksi laitoin sen kun illalla sää kylmeni huomattavasti ja tuuli. Pääsen nimittäin koulusta aina 20.30 ja joudun odottaa bussia sillein mukavasti se 20 min,et pääsen kotiin.... siinä sitten musiikkia kuunnellen odottelen bussi pysäkillä.. Ehkä huomenna voisin vaikka ajaa autolla sinne kouluun.. =/
Koulussa mä olin tänään tosi SURKEA !
Ensinnäkin olin tosi hidas, tai oikeastaan mulla on se ongelma et kaikki pitää mennä täydellisesti ja tarkasti... hermostun jos ei mee...
Ja leikkasin mun sormeen,joka taitaa olla jokaisen kampaajan klassinen moka =D

Nyt viikonloppuna on muuten ammattilaisten HairOpen tuolla Katajanokassa, itse suuntaan sinne sunnuntaina. Siellä tullaan näkemään Kampaamo alan huippu ammattilaisia ,jotka kilpailevat.... Venäläiset ovat tosi kovia vastustajia... siksi mua kiinnostaa hurjasti niitten kampaukset ja alan tekniikat.
Ostin muuten viime viikolla Gina Tricotista nämä aurinkolasit,mun mielestä näm' lasit on just Blingit ja sopii mulle kivasti, ostin näitä kaksi,toinen hopeisena ja toisen kultaisena... ja nää maksoi vaan joku 2,90€ kpl.. Alesta =D

Ja tässä on video materiaali kun olin hiusmallina helmikuussa =D   Mut voi bongata siinä 3 min kohalla ja siinä 7 min kohalla.... näytös meni tosi hyvin paitsi kun olin molemmissa näytöksissä ankkurina,niin mulle tuli tosi kiirre kun musa meinasi loppua kesken... siksi mun kävely tyyli on suht juoksu jalkaa... hahaha xD

enjoy !

ja kuva siitä:

3 kommenttia:

  1. onko kaikki hyvin ? :)

    VastaaPoista
  2. Joo On =D oli vähän huono päivä kun mikään ei onnistunut.

    VastaaPoista
  3. Oot jättänyt noi päivänasu jutut kokonaan pois, niitä lisää! :)

    VastaaPoista

voi kommentoida =)