sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

untz untz untz

untz untz untz... soi mun päässä vieläkin !
Eilen tosiaankin pääsin pitkästä aikaa ulos kavereitten kanssa. Tosi kivaa oli, pääsin tanssii vähän aikaan, mutta sitten se vauhti vaan lopahti illan aikana, mulle iski ihan mieletön väsymys baarissa .
Aamulla olin töissä , äkkiä kotiin ja siitä synttärikemuihin.. huh.. tänäänkin olis ohjelmassa noi Tatska messut, mutta mä en jaksa.. oon niin laiskapylly et köllötän sohvalla ja kerään energiaa kaverin läksiäisiin.
Meidän synttäriporukka tavallaan hajosi baarimatkan aikana, osa halusi lähteä Tivoliin,koska siellä oli jotkut Clorors bileet, eli " UNTZ untz untz.... pelkkää tykytys musaa vaan" Mä taas tykkään enemmän siitä rnb musasta, mutta kyllä mä itse kuuntelen aina välillä sitä jyskytys musaakin... ja muutenkin välttelen noita tekno bileitä... ei ole ihan mun juttu. Mentiin sitten Helsinki Onnelaan ja sielläkin oli Dj Sash paikalla soittamassa, jos muistatte tämän legendaarisen biisin.


Tämän tahdissa sitten tanssittiin koko illan tai noi muut tanssi , mulla lopahti se kiinnostus kun toi Ecuador biisi soi taukoamatta kymmenessä erissä muodossa.. =/ graaaah
Tai sitten mä en vaan osaa olla enään baarissa ?
Mutta eilen sitten innostuin tekemään mun hiuksille jotain erillaista... mitäs te pidätte ?




Elikkä tukan kiharsin eka tolla mun isolla piipparilla, koko on 38mm piippari.. sillä kiharsin mun koko pään... aikaa siinä kului joku 5 min jos sitäkään, sitten suihkutin lakkaa että kiharat pysyy... tyviin suihkutin Tigin Dirty Secrets kuiva sampoota,joka nostatti mun päällimmäiset hiukset... 
Sitten vaan ponnarilla puoleen päähän asti semmoinen "nuttura" ,eli ponnari ja kiepautat sen kiinni nutturaksi, ihan löysästi kiinni vaan ettei kampauksesta tule liian kireä. Sitten ota iso klipsu ja nosta se nuttura osa haluamalle tasolle ja klipsi kiinni ja muutama pinni että tukka pysyy ,.... Thats it ! muutama hiussuortuva roikkumaan että kampaus näyttää huolettomalta.... simppelii ja nopea.

Asu näytti tältä:




ja sitten kuvia baanalta:


Jeps jeps... jospa tästä menisi vaikkan peiton alle vähän aikaan ... have  a nice Sunday !

1 kommentti:

  1. ihanat hiukset! tee joskus tutorial että miten teit tuon!!
    Ps.pakko!

    VastaaPoista

voi kommentoida =)