torstai 24. maaliskuuta 2011

moikkelis

ooooon tooooosi pahoillani blogini hiljaisuutta.
Elämäni on tällä hetkellä yhtä kiirrusta ja kaikkea on tapahtunut ja muutenkin mun elämä on ollut toooosi tylsä. Pelkkää työtä ja koulua, muutenkin vapaa-ajat olen nukkunut ja ollut vaan. Tuntuu että elämä ei liiku mihinkään suuntaan ?
En ole edes pitkään aikaan päässyt vipattelee mun tanssijalkaa kun viikonloput olen kiinni töissä tai sitten vaan yksinkertaisesti oon ollut väsynyt eikä ole kiinnostanut koti luolasta lähtee mihinkään.. APUA, musta on tullut vanha... jaaaiks !!
Koulussa menee mainiosti ! Ollaan leikattu paaaljon hiuksia ja muutenkin mun luokkatoverit on parhaita ! Jos ei missään niin koulussa saa ne päivän nauru fibat.. khihihih.. " Mä en tajuu näitä kirjan kuvia.... HÄÄH... mten nää rullat muka asetetaan korkeajännitteeseen, Mikä on korkeajännite ??? yms... MÄ en kestääää... APUAAA "" tyyliin.. hhahah xD
ja joo... sormien leikkaaminen sattuu mulla vieläkin, sitä kun innostuu leikkaamaan niin sormi jotenkin ujuttautuu siihen mukaan jännästi ja naps ja sitten AUTS ! =D
Mutta kyllä nyt oon huomannut kun koulun aloitin, niin ei sitä uusia vaatekasa ostoksia näe oikein missään... nimittäin siihen tilalle on tullut kaikkea kampaamo tukuista ostettua hiuksiin liittyviä,sampoot,hoitoaineet,lakat yms... muut aineet ja itse alalle liittyvät tarvikkeet... mun kaappi näyttää nimittäin nykyään ihan apteekin hyllyltä,pelkkää purnukoista purnukoihin... ..
Ja syy miksi en ole ostellut mitään kivoja vaatteita on se, että tää tytsy lähtee toukokuussa sinne Nykkiin. Sieltä mä sitten rohmuan kilo kaupalla niitä vaatteita,laukkuja ja kenkiä kotiin... , sitä ennen olisi varmaankin hyvä tyhjentää omaa vaatekaappia,et ne uudet mahtuu sinne. =)
Mun jokapäiväset asu kuvat on jäänyt vähälle, koska mun tyyli koostuu farkuista ja joku paita päälle vaan.. Harmittaa vähän kun ei oikein jaksa enään panostaa siihen pukeutumiseen,kun sää on välillä.. öhöm... kurja, mutta LUPAAN sitten kun reissuun lähen niin siellä tulee sitten panostettua siihen pukeutumiseen ja kuviin.
Nyt vähän menee tällä hiljaisella elolla.

eilisen asu kuvat:

Toissa päivänä luvattiin se "lämmin päivä" mutta joo.. ihanan auringon paiste oli joka kesti varmaankin sen yhen tunnin ja sitten kun astuin ulko-ovesta ulos niin satoi.. jeps.. niin mun tuuria.
niin ... rakastuin totaalisesti tähän hius tyyliin.... hitsi... do it or not ?
kuva otettu googlesta. kuvassa on How do i look juontaja Jeannie Mai.


2 kommenttia:

  1. voitko tehä videoposauksen tosta miten saat tukkas noin hyvin

    VastaaPoista
  2. juuuuh... voin ! =D toi on niin nopeeta hommaa...

    VastaaPoista

voi kommentoida =)