keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

anteeks anteeks !

anteeksi rakkaat lukijat !
Ihmettelette mihin oon hävinnyt?
Mun elämä on ollut yhtä vuoristo rataa,kun mun koulu alkoi tai oikeastaan tää vuosi. Koulu on todella kivaa ja nyt ollaan päästy ihan saksien pariinki. Tykkään kun päästään tosi hommiin.
Töissä on taas ollut hiljaisempaa, on ollut vähän "kamppailua" työvuorojen tai oikeastaan töitten kanssa. Kyllä siinä itse tajusi kun kouluun pääsi että työt tulee kärsimään ja niinhän se näyttää myös kärsivän. Eli töitä pitää tai oikeastaan vuoroja pitää kalastella sieltä sun täältä, joka tekee mun elämässä vähän stressaavaa,että mites sitä rahaa riittää ja mistä sitä duunia saa.. KELAan en aijo turvautua, paitsi silloin kun on PAKKO tai ei ole muita vaihtoehtoja, muutamat kaverit on joutunut maksaa hirveästi kelalle takaisin ja ei ole muuten mitenkään pieniä summia.. =(
Hyvin muuten pyyhkii =D


Toukokuu tuu jo ! Jos ette muista niin tää neiti matkustaa NYCiin 3 viikoksi !! Aaaaa.. i love it <3 se on kun palaisi takaisin kotiin,sinne hälinään ja isoon omenaan ! Mä niin kaipaan sinne jo.
Matka Nyciin on mulle varmaankin joku 6 kerta,joten suht tuttu paikka on mulle, mä en vaan ikinä kyllästy siihen paikkaan ja niihin kaiken maailman herkkuihin ja ne ihmiset siellä !! =D niin rentoja...
Mä pyrin siihen että sitten kun oon siellä toisella puolella maapalloa ,niin aijon kyllä bloggailla suht niin paljon kuin pystyn, kaikista menoista,kaikista kaupoista ja erityisesti ruuista.
Matkustan nimittäin yksin tai oikeastaan siskon perhe lentää sinne kans,mutta me mennään erillä lennolla... mä lennän yksin... kui tylsää se  voi olla ? =/
East Hamptoniin aijon kans suunnata, aijon siellä ottaa arskaa olla vaan ja ehkäpä rapu jahtiin... kuka sen tietää.. =D
Mulla on ripset otettu pois, tai okeastaan halusin vähän pitää taukoa ja nyt tuntuu niin orvolta ilman niitä =O mutta mahtavaa juttua tässä on että saan nukuttua missä asennossa missä haluan,naama tyynynpäällä,saan hieroa silmiä ja mun silmälasit on BÄK ! eli ripset ei ota vastaan nyt ollenkaan joten mun nörtti look tulee olemaan nyt vähän aikaan. Mutta aijon pistää ne joku kaunis päivä takaisin,oon ihan koukussa niihin..

Ja tämä tuli tehtyy kans:
tatskaa <3<3  halusin tatuoida mun vanhempien sukunimet,koska sitten muut tietää kenen lapsi mä oon.. =D hahahah.. no ei.. voin sanoa että siitä oli pitkä aika kun tatskasin,kipu oli kyllä mahtavan kivulias, mutta ei mennyt kun joku 45min että se oli ready, nyt jo suunnittelen jatkoa tohon.
Ostokset on ollut aika vähäisiä, mutta eiköhän se Nycin reissun jälkeen taas ole kaappi ihan täys... oooooh.. sitä odotellessaan.
Nyt ylös ja ulos kohti koulua.... aurinko paistaa !!!
Nyt pois siitä koneen äärestä ja ulos siitä.. hus hus... kesä tulee =D

8 kommenttia:

  1. Mäkin oon ollut hiljainen blogin puolella ja just kans kirjoitin pitkästä aikaa. Joskus se vaan jää, kun on kaikkea muuta. Ymmärrettävää :D

    Kiva kun sulle kuuluu kivaa ja tatska näyttää hyvältä ^^ Ihanaa kun aiot blogata myös New Yorkista! ^^

    VastaaPoista
  2. Joo pakko vähän kirjoitella kun poikaystävä jää suomeen ,niin se pysyy kärryillä sitten missä meen =D

    VastaaPoista
  3. mitä sun tatskassa lukee?

    VastaaPoista
  4. siis minkä takii ne on joutunu maksaa kelalle takas? ku esim opintotukii ei joudu maksaa vaik ei sais pisteit täytee?

    VastaaPoista
  5. laskelmoinut väärin. Töitä tehnyt liikaa kesällä niin Kela peri takaisin.=/

    VastaaPoista
  6. TranLuu eli mun vanhempien sukunimet =)

    VastaaPoista
  7. Hei onko sulla noissa uusimmissa kirjoituksissa ripsienpidennys vai tekoripset?

    VastaaPoista
  8. Mulla on tekoripset tai oikeastaan irtotupsuilla... on muutenkin paaaaaaljon kevyemmät kuin semmoinen kokonainen tekoripsi liuska... suosittelen =)

    VastaaPoista

voi kommentoida =)