keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

lila

heiii !
Tänään mulla on vapaapäivä.. ja mahtava keli tuolla ulkona !
Odotan nyt et avokki tulee kotiin niin päästään vähän ulkoilee yhdessä pitkästä aikaan . Ajateltiin suunnata keskustaan kävelee kun on niin nätti ilma !
Tänään mulla päällä , aika rennot vaatteet... mun ihanat kanttikset on opettanut mua käyttää mun järkkäriä ja opit on mennyt suht sillein perille, mutta harjoitus tekee mestarin.. eiks jee ??
Mun tukka kyllä elää tänään ihan omaa elämää, en jaksanut muuta kun mini suoristajalla ojentaa mun yli kasvanneet otsa tukan ja hiuspuuteria vaan.
Eilen koulussa tehtiin lisää rullakampauksia.. MITEN voi olla vaikeeta ? Kyllä kun itse rullailee kotona niin kaikki sujuu tosi hyvin,mutta koulussa.. HUH.. kyllä muutamia ärrä päitä kuului sieltä sun täältä ja itseltäni kans... =D
Tosi kivaa on ollut työ rintamalla kans... omassa työpaikassa en enään tee kuin viikonloppuisin, harmi =/ koulun takia heillä ei ole antaa mulle arkivuoroja aamuisin.. MUTTA sitten muualla ollaan kiinnostuneita ja kovaa vauhtii haluisi mut sinne töihin.. paikka sijaitsee lentokentän vieressä olevissa hotelleissa... oli kivaa tehdä muutamia keikkoja siellä, muutenkin pääsi englantia puhumaan.. jee.. miii like it... on jo vähän taito ruostunut, mutta muutama kuukausi niin se on  NEW YORK beibeeee <3 Siellä sitten pääsee kuuntelee jenkkiiii 24/7... =)

MUISTUTUS ! mulla on siis arvonta käynnissä.. nyt hopi hopi .. http://lelluu.blogspot.com/2011/03/arvonta.html... 


pakko on nyt mennä ulooooos... se yaaaa.. !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)