perjantai 8. huhtikuuta 2011

kynnet

kävin sitten stockalta ostaa sen uv-geeli kynsi setin..  ajattelin että tästä tulee mun uusi harrastus.. ihan omaksi iloksi .. =D muutenkin mua kiinnostaa kaikki tällaiset haastelliset jutut...
okei.. aloitin eilen illalla kyhäillä näitä ja ei mennyt kun 5 tuntii.. HUH ! ja mun kynnet näyttääkin just siltä..  yö tunneilla kyhättyjä kynsijuttuja..  Vähän oli vaikeeta vasemmalla kädellä viilata toista puolta... oisitte nähneet ne mun asennot kun viilasin... HUH.. oisitte varmaankin naurannut mulle.. ergonomiasta ei hajuakaan.. =D

tää makso 60€ ja ammattilaiset siellä ruudun toisella puolella.. i know.. amatööri kamaa.. mutta babystepillä eteenpäin,sitten tietää ostaa ammattilaiset kamat..
Kynsiporat sain äidiltä ja muut siveltimet pitää ostaa sitten myöhemmin.
Mutta tässä on mun ensimmäiset kynnet... tein niistä lyhyet koska mulla on taas totuttelemista taas kynsiin..  saa nähä miten nää pysyy mun kynsissä, koska näistä tuli suht ohuet... tai en tiiä.. ??


tosi kauniit joo.. NOT.. hahaha =D mutta harjoitus tekee mestarin.. ;D

1 kommentti:

voi kommentoida =)