lauantai 2. huhtikuuta 2011

lauantai

hei ihanaiset !
Mites teidän viikonloppu on alkanut ?
Mulla on ollut töissä ihan kaamea kaos ja kiirus, mutta selviydytty on ja nyt vietän tämän viikonlopun ihan rauhallisin merkein kotona. 
Avokki on kipee ,joten me ollaan erissä huoneissa.. koska mä tuun nykyään herkästi sairaaksi, eikä mulla nyt ole varaa olla sairaslomalla... Huoneen jako meni näin.. Jani nukkuu olkkarissa ,koska siellä on telkkari ja pöytä kone... tottakai... futista kun tulee joka päivä milloin vaan , meikäläinen majoittuu sitten makuuhuoneeseen läppärin kera... ei se haittaa.. nää pelastaa mun illan.
ja ette varmaankaan arvaa kumman läppäri on käytössä..
jari jari jari.. liiitmanen...    niinpä.

mun iltapala oli omena-kaneli-kauramysliä maidon kera

ja mun herkut.. juusto snäksei ja lauantai pussi... tänään saa hemmotella kun on lauantai..  paitsi mä herkuttelen kyllä jokapäivä.. =D
 ja ilta kuluu tällä...... jälleen kerran










tää on vaan niin hauska sarja.. ja muutenkin  kaikki noi reality sarjat on mun juttui... en tiiä miksi, vaikka niissä jutuissa ei ole päätä eikä häntää.. ??
Ai niin .. viime viikonlopun bileistä löytyi muutama video klippi... Tämmöinen paikka on Helsinki Onnela
en osaa kääntää video klipsejä.... apuaaa ??

mutta joo.... pitäkää kiva viikonloppu ja tanssikaa munki puolesta ;D 
niiiiiiin ... -------------> arvonta... vielä huomiseeen asti voimassa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)