maanantai 4. huhtikuuta 2011

rölli

tässä on videoklipsi ,miten tigin kuiva sampoo tekee ihmeitä... mun hiukset ei rasvotu niin usein, mutta käytän vaan silloin kun haluan tyvi kohotusta tukkaan.
tadaa..  ja mun läppärin kamera on kyllä HUONO ! mutta toivottovasti saitte selkoa . Tumma hiuksisille suositten harjausta, koska tää kuivasampoo jättää valkoista pulveria pinnalle.. siis voittehan te jättää ne " vauhti valkoset raidat " hiuksiin.. mutta suositteln kummiskin harjaamista... Tämän jälkeen olen yleensä suihkutellut lakkaa että tukka pysyy ojennuksessa, mutta kevyesti sitä lakkaa ettei se paina tukkaa lyttyyn !

3 kommenttia:

  1. Moikka!

    Huomasin silloin aikoinaan, että sulla oli tosiaan vaaleammat hiukset niin niistä haluaisin tietää että missä kävit värjäyttämässä? Itse omistan tämmöisen tumman pigmentin luonnostaan hiuksissa, kun on ulkomaalaista ulkoperää ja haluaisin vaihteeksi vaaleammat kun kyllästynyt olemaan tumma. Jos sulla olisi jokin kampaamo mitä suositella, olis ihan mahtavaa :-)
    Ja sitten vielä, mistä tuollaista kuivaa shampoota saa? ja paljonko sille kertyy hintaa?

    Kiiitos jo etukäteen! Ja mukavaa kevään odottelua sullekkin! :-)

    VastaaPoista
  2. moi. !
    Joo mulla tosiaankin ne vaaleat hiukset. Mulla oli ennestään värjätty tummiksi hiukset, joten piti tehdä värinpoisto että vaaleus tarttuu mun hiuksiin. Käyn itse kaverilla joka osaa käsitellä tummia hiuksia ja aasialaisten tukkaa.. meillä kun on niin paljon metallia hiuksissa =D
    http://fashionnailbeautysalon.fi/etusivu/ ja paikka sijaitsee mikonkatu8 aikatalon sisällä.. mun kaveri on värjännyt todella paljon tummatukkaisia hiuksia vaaleiksi =D Tigin kuivasampoota saa ihan Stockmannista tai ihan parturi/kampaamo liikkeistä, mutta Tom&Guy kuiva sampoo on myös hyvä ja sitä saa kicks liikkeestä.. Tigin kuivasampoo maksaa sen pari kymppii ja tom&guy joku 12€, mutta itse henk.kohjtaisesti tykkään käyttää spray mallia, mutta OSIS hiuspuuteri on myös tosi hyvä ja se maksaa joku 12-15€ =D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)