tiistai 12. huhtikuuta 2011

tunnit peruttu

Heiii !
Tänään mulla olisi ollut koulua, ja ihan ruotsin tunnit piti olla.. mä tykkään ruotsin kielestä vaikka sitä en osaa hirveen hyvin.... mutta ne kummiskin peruttiin .. höh...  no sehän tarkoittaa vaan että mulla on vapaata-aikaa mennä keskustaan nauttii auringosta ja pyöriä kaupoissa..
Mä löysin henkka maukasta TÄYDELLISEN mekon ,istui niin hyvin ja sopii yhtiin häihin, mihin ehkä suuntaan sitten Heinäkuussa.. varasin sen kun se oli aikas avonainen.. mutta aivan ihana..


Tässä on yksi suosikeistani H&M Conscious Collection -mallistosta.

ja sitten Gina gina gina tricot, sieltä mä olisin voinut ostaa kaikki kevään  mallistosta tulleet vaatteet.. aivan ihanan värisiä ja näköisiä jokaikinen vaate kappale.... gaaaaaa... miksi ei voisi olla jo palkkapäivä... 
mutta tämmöinen mekkokin meni varaukseen..
istu niin täydellisesti ja laahuskin oli sopivan pitkä..
Mulla on huomiseen asti aikaa miettiä, mutta jompikumpi kyllä tulee kotiin mun kanssa. =D
Mulla on huomennakin vapaapäivä.. ei töitä eikä koulua... täähän on jo aika luksusta mulle .. 

Tänään uskaltauduin nahkatakilla ulos.. koska olin autolla liikenteessä

ja äipän kanssa oltiin liikenteessä.. =)
mutta joo, huomenna olisi ehkä luvassa tatuointia.. no ei itselleni... vielä ,mutta kaverin tueksi... let see.. .salee tulee kauhee himo saada uutta leimaa kans kun kattoo kun toinen kärsii.. =D
nyt äipälle -------->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)