perjantai 1. huhtikuuta 2011

ostokset

nonniiih... nyt pääsen näyttää mun ostoksia... ne vähäisimmät ostokset...
oon ollut vähän laiska ostelee vaatteita ,kun tiiän että kohta matka lähestyy niin siellä sitten viimeistään meinaan räjäyttää pankin ( Eli siis suomeksi shoppailla kuin viimeistä päivää) =D

Eli Ginasta aivan ihana kukkainen playsuit...

(anteeksi näistä peilikuvista)
H&M takki alesta 20€

Mä oon ihan tylsä.. otin sunnuntaiksi lisää duunia,nyt viikonloppuna olisi ollut mahdollisuus lähtee viettää yöelämää, mutta eilen tuli semmoinen "emergency call" yhestä työpaikasta ja ne haluis mut sinne silloin...

En voinut kieltäytyä ,koska paikka on tosi kiva ja aina sitä tarvii lisää rahaa.. nyt kun sitä elää opiskelija elämää.. Toukokuussa sitten levätään maapallon toisella puolella..
Heiiii... tuliks teille tänään mitään aprilli pila juttui ?? Mulle ei tullut yhtäkään.. höh =/ mutta tein Janille aika hauskan pilan.. " soitin ja kerroin et tää oli saanut kauheet veromätkyt, joku tonnin pitäisi maksaa takas valtiolle... Jani meni ihan täydestä.. meni kaveri ihan hiljaseks... "  buahahah xD on se hauskaa.
Mä oon niin jäänyt koukkuun tohon Jershey Shore sarjaan... okei ne ihmiset ovat siellä... öhöm... miten ne on.. kauheesti draamoja,bailaamista ja muuta seko juttuja... mutta muhun se oikeasti puree, naurattaa sikana ja sitten eilen sitten nyyhkytin yksin kotona kun oli niin tunteellinen episodi menossa.. =D
mutta nyt .. meen pesee maton ,tää perjantai-ilta menee näin... toivottovasti te ootte pitämässä jossain hauskaa.. !
Viikonloppuja kaikille ! =D   ja heeeeei... nyyyyyyyyyt.. ----->Arvonta    .... jos tästä kehkeytyy jotain,niin tulevaisuudessa tulee olemaan lisää tämmöisiä... hurry hurry up !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)