keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Back to basic

Moikka!
Viime päivät on mennyt ihan töissä ja kotona.
Kämpässä on tällä hetkellä kauhea hullun mylly, siellä seisoo mount everest joka koostuu mun vaatteista =] olen töitten jälkeen karsinut vaatteita vaatekaapista sunnuntaita varten. 3 ikean kassillista täynnä upeita mekkoja, toppeja, bleisereitä, chinoja ja farkkuja... Vaatteet ovat oikeasti muutaman kerran käytettyjä ja harmikseni mulla on se osa vaatteista jotka käytän ahkerasti, muut jää sitten kaappiin =\
tänään on sitten luvassa kenkien ja korujen vuoro.. Huuh.. Raskasta ... Eilenkin sitä tuli vedettyy lähes 11 tunnin vuoron, ei haittaa tuommoiset pitkät työpäivät kun työkaveri on kiva =]
nooooh... Siinä siivouksen keskellä mä ehdin lakata mun kynnetkin... Nyt on räikeet



-harmikseni nämä kynnet pysyy tällein varmaankin muutaman päivän ja sitten ne alkaa lohkeilla, jospa multa löytyisi sitä energiaa jostain kätköstä ja laittaisin ne geelit päälle ja uuniin... Pysyisi vähän paremmin.
Sää on kyllä ehkä masentava.. Eilenkin keskellä yö unia kuului kauhea jyrähdys, meinasin saada sydärin ja luulin et maailman loppu tulee... Hullua.. Ei tollein saa säikytellä ihmisparkaa , niin ja sitten mun ikean hylly putosi alas seinästä, kuvat ja kirjat mätkähti alas, onneksi ei käynyt mitään ... Sellasta sattuu
Vois sataa oikein kunnolla et kaikki pölyt ja liat huuhtoutuisi pois , niin ei tarttis vähän väliä arpoa mitä laittaa päälle. Eilenkin läkähdyin mun kumisaappaissa kun pääsin töistä... 27astetta ja meikäläinen kumppareissa, oli vähän hot hot olo =]

Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)