keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Puuuh.. läääh.. kuuma !
Nyt on kuulkaas Lellu ollut vähän busy.. 
Töitä ollut hirveästi ja aika yö painotteisia. Töissä ollut hullun kiirre ja kuuma.. tuntuu aina kun sinne työrintamalle astuu niin sulaa sinne. Terassilla paahtaa yli 30 astetta lämmin ja takahuone vetää sen 35 astetta.. koko ajan juoksu jalkaa vetää sielä.. viihdyttää asiakkaitä, myy, siivoilee yms yms.. ja miljoona asiaa pitää tehdä saman aikaisesti.. heti kun pääsee kotiin ,niin ekana ajattelee kylmää suihkua ja sitten hyppään sänkyyn ja sanon maailmalle "hyvää yötä" ja sama päivä toistuu uudestaan ja uudestaan...
Kello on nyt vähän vaille yksi ja kohta pitää suuntaan petiin, koska mulla on huomenna vaihteeksi aamuvuoro..
Viikonloppu meni mahtavasti. Mä täytin vuosia perjantaina ja suunnattiin sitten kaveriporukalle mökkeilee Lohjalle.. tosi kivaa oli.. oikeastaan aika suht rankka vkl oli =D Uitiin, saunottiin ja yritettiin me vähän kalastellakkin... ei tullut haukia.. !
Mun kaverit on kivoja kun ne tuli aamu yöllä herättelee " Tuu uimaan, herää.. " klo:07.00 tai sitten herään siihen kun mun naamalle heitetään märät shortsit naamalle... kiitti vaan hei.. =D
Grilli ruuat saa kyllä nyt vähäksi aikaan jäädä pois, musta tuntuu että multa tulee ne ruuat korvista ulos.
Mökki kuvia laitan tänne heti kun saan mun muistikortin takaisin, kuvia tuli napattua sen 300, joten valikoima on laaja.
Anyway.. töitten jälkeen kun uni ei tule, niin pyörin netin ihmemaailmassa.. tämmöisiä tuli sitten napattua Nelly.comin Ale puolelta.


Ja arvatkaapas.. muistatte varmaan ne mun mustat pitkävartiset gladiaattorit saappaat, joille sitten jenkeissä kävi huonosti ? Noooh. mä kerkesin napata täältä nelly.comista valkoisena Ale hintaan.. jippiiii =D
Nyt vaan kiltisti odotan että paketit saapuu kotiin, niin pääsee testailee uusia kenkuleita .. ihan syksyä varten ajattelin vaan.. ja super edullisia vielä olivat .

Niin toinen juttu ... yö vuoroista kun pääsen kotiin.. Avaan telkkarin ja katon semmoista ohjelmaa kuin "sillä silmällä / Fab 5- ohjelmaa " ooon ihan totaalisesti koukussa sarjaan.. välillä sitä vetää kauheet itkut kun on niin koskettava tarina ja välillä huokasee et " tulkaa pliis tännekkin muuttaa tätä taloa" =D Mutta tästä on tullut mun jokaikisen pvän juttu.. yöllä telkka auki ja Fab5.. hahaha... mulla ei ole elämää.. =D 


Mä meen nyt nukkuu.. tai siis katon tuon sillä silmällä loppuun ja sitten untenmaille... hyviä öitä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)