keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Tänään käytiin sitten katsoo Harry Potter viimistä osaa. Mun mielestä tää oli ihan hyvä ja hienot efektit oli... 3 D:nä mentiin katsoo se .. mun mielestä niille laseille pitää tehdä jotain.. ensinnäkin ne on tosi epämukavat päällä ja ne liukuu nenävarttani pitkin alas leffan aikana. Olen itseasiassa keksinyt pienen niksin että lasit pysyy paikoillaan ja niille joilla on vähän pidemmät ripset... vink vink... laittakaa paperin pala siihen nenän ja lasin väliin ,niin a) pysyy lasit naamalla b) ripset ei ota vastaan c) ja mielummin joku vessapaperi tai nenäliina, koska se huomattavasti on pehmeämpi ja muokkautuu hyvin ( Mulla ei ollut tänään paperi mukana niin piti turvautua leffa lippuun ja voin sanoa että ei niin mukavalta tuntunut kuin joku vessapaperi siinä ) D) Tiiän että näyttää typerältä, mutta kuka pimeessä kattoo toista ??
2,5 tunnin leffa, mutta actionia oli koko ajan... tää on mun mielestä se Junior versio Lord of the ringistä joka on mun mielestä SAIRAAN HYVÄ leffa edelleenkin.. aaaaaah... ... mun pitkäkorvainen haltija hurmuri =D'



Jos kaipaatte sitä taikuutta ja fantasiaa.. niin tämä on se elokuva.
Niinkuin aikaisemmin kerroinkin teille että kirppis kamoja aijon investoida.. tässä tulos.


=D
Mä meen nyt nukkuu.. klo on jo puol yksi.. ja huomenna aamulla pitäisi töihin herätä.... 
hyvää yötä =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)