perjantai 8. heinäkuuta 2011

Kantsu kutsuu





Nonniiih. Tää tyttö on lähössä kannukseen elikkä maalle .
Erillainen vkl tulee olemaan, mennään J serkun häihin jotka ovat kannuksessa, elikkä luvassa lehmiä, sikoja, lantaa ja navetan hajua =] mitenköhän tämmöinen kaupunkilainen tyttö pärjää siellä?
Jaiks...
Töissä oli aivan kaaos, kiirettä pitää ja päätöntä juoksua jokapuolelle... Nyt mä istun auton takapenkillä ja kohta otan pienet nokoset ... Ja joudun ehkä ajaa
Mutta pitäkää hauska vkl , mä ainaskin pidän . =]



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentti:

  1. Oikein mukavaa viikonloppua. Kyllä sä varmaan siellä pärjäät ihan hyvin
    Olen itsekin tällä hetkellä kesälomalla maalla Outokummussa. On kivaa kun on kaunis ilma. Minä olen vielä ihan uusi bloggari, joten kaikki on hakusessa. Minulla on kaksi blogia.
    Tervetuloa tutustumaan

    VastaaPoista

voi kommentoida =)