perjantai 15. heinäkuuta 2011

Hurts

Mun kroppa on ihan rikki. Omaa syytä se on kun oma työ on niin fyysistä hommaa ja niin on kyllä henkisesti aika rankkaa, niin en ole päässyt kunnolla hierojalle ... Mä kävin varmaan viimeksi 4-5 vuotta sitten hierojalla. Salilla käynti varmaan auttaisi asiaa mutta oon niin laiskapylly et en jaksa töitten jälkeen raahaa mun ahteria salille... Jeps.. Eiköhän toi ole nyt mun tämän vuoden tavoite .. Salikortit on vaan äly kalliit ja mä tykkään enemmän tunneilla käydä , siinä taas on se että ne tunnit ei mee yks yhteen mun työvuorojen kanssa... Mitä sitten kun koulu alkaa.. Hahahha.. Kauhee seli seli tulee multa.. Hitsi.
J eilen hierosi mua yläselästä ja nyt se on entistä kipeempi.. =o
Ei ...tää johtuu vaan siitä että viikon päästä mulle tulee vuosia lisää .. Yöööök ..

Mutta eilen meni töissä ja oli pikkasen kiirre, kyllä jalkoja vähän särki töitten jälkeen mutta se kuuluu asiaan, tietää että hommat on hoidettu päivältä.
Ehdin kuiteskin napata eilisen asusta kuvia.



-



Sunnuntaina olen sitten valtterissa myymässä mun vaatteita, kivoi juttuja löytyy ja edullisesti , be there !! kuvia tulee lisää tänään että mitä sieltä tulee löytymään =] adiooooos!

Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)